سیفی: پاس در رشته های مدال آور استان تیم داری می کند

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان یک ظرفیت چند جانبه است که باید با برنامه ای عملیاتی پیش روی کنیم تا بتوانیم تیم های ورزشی همچون کشتی، والیبال، بسکتبال و غیره را نیز برای باشگاه فعال کنیم.
 بیش از 13 سال از حضور تیم پاس همدان در همدان سپری می شود و هر سال قبل از حضور این تیم در مسابقات این تیم درگیر حواشی و مشکلات متعدد مالی و مدیریتی بود که خوشبختانه امسال با مدیریت دکتر سیفی این روزها حال پاس همدان بیش از هر زمانی طی سال های اخیر خوب است و قرار است با کمترین حواشی و مشکل راهی لیگ دو شود.
علاوه بر حمایت و همراهی مردم استان، مسئولین نیز از هرگونه حمایت و همراهی این تیم برای موفقیت هرچه بیشتر دست بر نداشته و همواره با توانی مضاعف برای موفقیت پاس همدان قدم بر میدارند تا انشالله امسال جشن صعود پاس به لیگ یک برپا شود و شاهد درخشش این تیم باسابقه و مردمی در سطح یک فوتبال کشور باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص، اظهار کرد: پاس همدان یکی از برند های مهم ورزش ورزشی استان همدان است که همواره برای درخشش آن در تلاش هستیم و تمام توان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به آن سمت و سو معطوف شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با تاکید مقام ارشد استان همدان و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در کنار تیم پاس همدان ایستاده ایم و در این راستا طی 50 روز اخیر بیش از ۱۰ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزار شده است.
وی گفت: امروز را فصلی نو در تاریخ باشگاه پاس بدانیم و هدف همه ما احیای مکتب اخلاقی پاس باشد چرا که جای باشگاه پاس در بیشتر رشته های ورزشی کشور خالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: اعتقاد دارم باشگاه پاس نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته ها و خصوصا تیم های پایه می تواند کمک کند و بسیار موثر باشد.
وی با اشاره به انتقال پاس به همدان گفت: ایجاد شور و نشاط در فوتبال این شهر را از مزایای حضور پاس در همدان بوده و "حضور پاس موجب پویایی و تحرک دیگر تیم های فوتبال همدان شد اما باید از حضور پاس برای رشد و توسعه سایر رشته ها بهره گرفته می شد که متاسفانه این امر صورت نگرفت.
سیفی ادامه داد : فوتبال به عنوان یک صنعت می تواند با ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف از جمله گردشگری درآمدزا باشد و با یک برنامه مدون می توان پاس را به خود کفایی اقتصادی رساند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن