توقف جنجالی شهرداری همدان در بوکان

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpgتیم شهرداری همدان، صدرنشین رقابت های گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار جنجالی مقابل سردار بوکان به تساوی دست یافت.

به گزارش "همدان فوتبال"، در این بازی پربرخورد و جنجالی که بیش از پنج هزار تماشاگر بوکانی نظاره گر آن بودند، شهرداری همدان مقابل تیم سردار بوکان به تساوی یک بر یک دست یافت.

شهرداری چی ها ابتدا در دقیقه هفت توسط رسول رضایی به گل دست یافتند و اما در دقیقه 96 بهمن طهماسبی توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

شاگردان هادی گل محمدی در این مسابقه با ترکیب داوود اژدری، حامد بختیاری، صادق بوستانی، حمید پروا، مجید شعبانی، کاظم صالحی، رضا کاشفی، حسن ذوالفقاری، رسول رضایی، محسن وفایی و امین رحیمی در زمین حاضر شدند.

امیرحسین نجفی، ناصرعبدی، حبیب افرا، سیروان قربانی، محمد ملایی، مرتضی عباس زاده، مهدی بامداد، امیرعباسی، پیمان میری، بهمن طهماسبی و قاسم گرامی نیز ترکیب تیم سردار بوکان را تشکیل دادند

در دقیقه 78 این بازی حمید پروا مدافع میانی شهرداری چی ها از زمین اخراج شد تا روزنه های امید برای سردار بوکان در کسب تساوی ایجاد شود.

شهرداری همدان با وجود این تساوی و کسب 33 امتیاز همچنان صدرنشین جدول گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

این تیم هفت امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و مدعی اصلی صعود به دور دوم است.

سردار بوکان نیز با این تساوی امیدبخش 25 امتیازی شد تا با تثبیت جایگاه سومی خود، در تلاش برای کسب سهمیه صعود باشد.

نظرات   

 
0 #1 سردار 1395-10-27 21:54
ربی تیم شهرداری قبل از بازی گفت که یک بازی تماشاگر پسند انجام میدهیم ولی واقعا ما بوکانی ها شک کردیم این تیم در صدر جدول است و با تمام احترامی که برای این تیم قاعلم حق سردار جز برد چیز دیگری نبود کسایی که این بازی رو دیدن حتما با من موافقا به خصوص که سردار دو تیر دروازه هم داشت.ادمین لطفا بزار.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن