حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

مسابقات ورزشی جام نوروزی در هفت روستای همدان برگزار می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_3322125-5317486.jpgرییس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان از برگزاری رقابت‌های ورزشی جام نوروزی همدان به میزبانی هفت روستای این شهرستان خبر داد.
«علی رشیدی» روز چهارشنبه در نشست با اعضای هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان افزود: روستاهای امزاجرد، شورین، سنگستان، آبشینه، محمدیه علی آباد، هیزج و سولان به عنوان میزبان مسابقات جام نوروزی شهرستان همدان انتخاب شده‌اند.
وی اظهار داشت: مسابقات ورزشی جام نوروزی در پنج رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی و دو ومیدانی برگزار خواهد شد.
رشیدی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ایام نوروز و همزمان با هفته جوان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی افزود: هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان مسوولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارد و دستگاه ورزش شهرستان نیز نظارت لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را انجام می‌دهد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران روستایی برگزار می شود به نحوی که شرط حضور ورزشکار سکونت در روستای میزبان و یا روستاهای همجوار است.
هم اکنون بیش از ۵ هزار ورزشکار زیرنظر هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن