بایرن 8 - 2 بارسلونا؛ تاریخ سازی کیکه ستین!

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgبایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده با نتیجه 2-8 بارسلونا را مغلوب کند.
 شاگردان هانسی فلیک از همان دقیقه نخست به سمت دروازه بارسلونا حمله ور شده و در نهایت در هر نیمه موفق شدند چهار بار دروازه بارسلونا را باز کرده و سنگین ترین شکست تاریخ رقیب را رقم بزنند.
بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 به گل رسید. روی ارسال لواندوفسکی، این توماس مولر بود که از درون محوطه با ضربه ای دقیق به گوشه سمت چپ دروازه موفق به گلزنی شد.
اما بارسلونا خیلی زود گل دریافتی را جبران کرد. ارسال یوردی آلبا از سمت چپ با دفع توپ اشتباه داوید آلابا همراه شد و مدافع اتریشی بایرن دروازه خودی را گشود تا بازی به تساوی برسد.
یک دقیقه بعد و روی پاس عمقی نلسون سمدو، بارسلونا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد که ضربه لوییس سوارز در موقعیتی تک به تک با عکس العمل تماشایی مانوئل نویر همراه شد.
در دقیقه 12 ارسال لیونل مسی از سمت راست به صورت اتفاقی در حال ورود به دروازه بایرن مونیخ بود که به دیرک دروازه نویر برخورد کرد.
اما در دقیقه 20 بایرن موفق به زدن گل دوم شد. روی اشتباه سرخی روبرتو، ایوان پریشیچ در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه زمینی او در زاویه ای نه چندان خوب تبدیل به گل دوم بایرن گشت.
طوفان بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه 27 به گل سوم رسید. پاس چیپ و تماشایی گورتزکا باعث شد گناربری در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه زمینی گل سوم را به ثمر برساند.
یک دقیقه بعد لواندوفسکی در مقابل دروازه تا آستانه زدن گل چهارم تیمش نیز پیش رفت، اما ضربه او از زاویه ای تنگ با عکس العمل تراشتگن با پا همراه شد و این فرصت از دست رفت.
این پایان کار نبود و در دقیقه 31 بایرن باز هم به گل رسید. ارسال زمینی کیمیچ در مقابل دروازه با ضربه دقیق مولر همراه شد و بایرن مونیخ اینگونه گل چهارم را نیز وارد دروازه بارسلونا کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول لواندوفسکی می توانست گل پنجم بایرن را نیز به ثمر برساند، اما ضربه سر چکشی او با مهار موفق تراشتگن همراه شد و در نهایت بایرن مونیخ با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 1-4 بارسا را مغلوب کند.
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که گورتزکا در بین مدافعان بارسلونا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.
اما در دقیقه 56 بارسلونا به گل دوم دست یافت. روی پاس یوردی آلبا، سوارز در محوطه صاحب توپ شد و بعد از دریبل تماشایی مقابل بواتنگ با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.
اما بایرن دوباره روند هجومی به خود گرفت و در دقیقه 64 باز هم به گل رسید. آلفونسه دیویس با یک حرکت فوق العاده از سمت چپ و جاگذاشتن سمدو وارد محوطه شد و پاس زمینی او در دهانه دروازه به جاشوا کیمیچ رسید و او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.
در دقیقه 68 و باز هم روی اشتباه مدافعان بارسلونا این تیم بایرن بود که صاحب فرصت شد، اما ضربه کومان در مقابل دروازه بعد از برخورد به آلبا به بیرون رفت. در دقیقه 76 لیونل مسی وارد محوطه شد و دروازه بایرن را تهدید کرد، اما ضربه زمینی او در اختیار نویر قرار گرفت.
اما در دقیقه 80 بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. کوتینیو در سمت چپ با حرکتی انفرادی و ارسال تماشایی لواندوفسکی را در مقابل دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد و ستاره لهستانی با ضربه سر دروازه خالی را گشود.
اما دو دقیقه بعد گل هفتم به ثمر رسید. پاس توماس مولر در محوطه به کوتینیو رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق از بین پاهای پیکه موفق به گلزنی شد.
فاجعه تکمیل شد و در دقیقه 88 بایرن باز هم به گل رسید. پاس با ضربه سر مولر به کوتینیو در دهانه دروازه رسید و او باز هم موفق شد دروازه تراشتگن را باز کند تا در نهایت بایرن 2-8 بارسلونا را شکست دهد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن