کلاف سردرگم در انتخاب سرمربی پاس!

82450729-71454972.jpgانتخاب سرمربی پاس همدان همچنان به کلاف سردرگم تبدیل شده و مشخص نیست هیات مدیره این باشگاه چه تصمیمی را در نهایت اتخاذ می کند.

به گزارش همدان فوتبال، در حالیکه پیشتر علی لطیفی سرمربی این تیم مطرح بود گویا خواست برخی اعضای هیات مدیره باشگاه همچنان اتکا به نیروهای بومی است!

لطیفی فصل گذشته در چهار بازی سرمربی پاس بود و سه پیروزی و یک تساوی را در کارنامه اش ثبت کرد تا پاس روانه مرحله دوم شود اما به دلیل حکم فیفا، ادامه فعالیت این تیم در مرحله دوم لیگ 2 متوقف شد.

هر چند این مربی جزو گزینه های فصل جدید قرار دارد اما همچنان رویه برخی اعضای هیات مدیره به سمت یک گزینه بومی است.

زمزمه هایی مبنی بر سپردن این تیم به هادی گل محمدی سرمربی فصل قبل شهرداری مطرح بود ضمن اینکه یکی از بازیکنان بومی دو فصل قبل نیز مدنظر سرمربیگری این تیم قرار دارد.

* یک ادعای خیالی

از همدان خبر می رسد؛ یکی از مربیان پرادعای فوتبال همدان که در دوره بازیگری و مربیگری اش هیچ گاه موفق عمل نکرده و با لابی گری ها همواره دنبال پست گرفتن بوده و هست، ادعای جدید را مطرح ساخته مبنی بر اینکه گروهش حاضرند بدون ریالی دریافتی، پاس را لیگ یکی کنند!

شنیده می شود حتی برای پیگیری پیشنهادخود، نشستی را نیز با یکی از تصمیم گیرندگان باشگاه پاس داشته اند.

خوشبختانه هواداران فوتبالدوست پاس همدان نسبت به این جریان سازی ها کاملا مطلع هستند و با فهم و درک بالا، اجازه نمی دهند بازهم تیم محبوب شهرشان با فرصت سوزی آقایان، نابودتر از قبل شود.

از سوی دیگر، مدیرعامل فعلی باشگاه پاس نیز بعید است تن به خواسته فرد و افرادی بدهد که فصل قبل جواب خوبی هایش را با بدی داده اند!

محمدتقی رحیمی مورد وثوق هیات مدیره و هواداران پاس است و قطعا با تجربه ای که به دست آورده، بهترین انتخاب را لحاظ می کند تا ثابت کند نسبت به تصمیمش به عنوان مدیرعامل استقلال فکری دارد و قاطعانه اقدام به پیاده سازی برنامه هایش برای فصل جاری می کند. منبع: دی اسپورت