پیش بازی شهرداری تبریز و شهرداری همدان

01117630.jpgچهار تیم شهرداری تبریز، شهرداری همدان، شاهین بوشهر و اروند خرمشهر یکی مستقیم راهی لیگ دسته اول و دیگری راهی دیدار پلی‌آف می‌شود.

به گزارش دی اسپورت، تیم فوتبال شهرداری همدان در آخرین هفته از لیگ دسته دوم به میهمانی تیم شهرداری تبریز می‎رود، دیداری که اگر برد در انتظار سبزپوشان همدانی باشد، می‌شود سلام دوباره فوتبال همدان به لیگ دسته اول.

تیم فوتبال شهرداری همدان در یکی از سخت‌ترین و سرنوشت‌ترین دیدارهای خود، به مصاف همنام تبریزی خود می‌رود که برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول در این دیدار خارج خانه محکوم به برد است نه چیز دیگری.

 * نمایی از وضعیت 2 تیم

- شهرداری تبریز

پیروزی: شهرداری تبریز در صورت پیروزی در هفته پایانی در برابر شهرداری همدان بصورت مستقیم به لیگ دسته یک صعود خواهد کرد.

تساوی: شهرداری تبریز با تساوی هم شانس صعود مستقیم دارد به شرطی که تیم شاهین شهرداری بوشهر در برابر اروند خرمشهر پیروز نشود و یا در صورت پیروزی با تفاضل گل کمتر از 3 گل باشد.

شکست: شکست تبریزی‌ها در برابر همنام همدانی، آنها را از صعود مستقیم محروم خواهد کرد و حتی در صورت پیروزی یکی از تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و یا اروند خرمشهر شانس رسیدن به پلی‌آف نیز از دست خواهد داد. در این حالت تساوی بازی بوشهر آنها را راهی پلی‌آف خواهد کرد.

- شهرداری همدان

پیروزی: برد همدانی‌ها در تبریز آنها به صورت مستقیم راهی لیگ دسته یک خواهد کرد.

تساوی: اگر دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر مساوی شود تیم شهرداری همدان در این حالت به پلی‌آف خواهند رفت و در صورتی که بازی بوشهر برنده داشته باشد، آنها از صعود به پلی‌آف هم باز خواهند ماند.

شکست: این نتیجه همدانی‌ها از گردونه رقابت‌ها خارج خواهد کرد.

چهار تیم در گروه نخست مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، امروز شانس رسیدن به جمع 18 تیم آینده لیگ دسته اول را دارند.

* جشن صعود در تبریز!

از قضا تیم‌هایی که شانس صعود هستند در دو دیدار برابر هم به میدان ‌می‌روند و کی بازی نیز کاملاً تشریفاتی است که آن هم لغو شده است.

امروز در ساعت 17 در حساس‌ترین بازی گروه که تکلیف تیم صعودکننده مستقیم را مشخص می‌کند، شهرداری تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای تیم شهرداری همدان است.

اما در دیگر بازی این گروه دو تیم کم امید شاهین بوشهر و اروند خرمشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم می‌روند تا یک نگاهشان به بازی تبریز و اتفاقات آن باشد.

اما بد نیست قبل از تحلیل شرایط صعود، نگاهی به جدول رده‌بندی بکنیم، جایی که شهرداری تبریز با 15 امتیاز و تفاضل گل مثبت سه در رتبه نخست قرار دارد و در مکان دوم جدول نیز تیم شهرداری همدان با 14 امتیاز و بدون تفاضل قرار گرفته است.

تیم شاهین بوشهر نیز با کسب 13 امتیاز و تفاضل مثبت یک در مکان سوم و تیم اروند خرمشهر نیز با کسب 12 امتیاز و بدون تفاضل گل در پله چهارم حضور دارند.