سرمربی پاس همدان:

تکلیف دولتی یا خصوصی بودن مدیریت باشگاه روشن شود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadigolmohamadi.jpgسرمربی تیم پاس همدان گفت: مسئولان اجرایی تکلیف دولتی یا خصوصی بودن مدیریت باشگاه را روشن کنند چرا که این ابهام سال‌ها پاس را دچار مشکل کرده است.
به گزارش "همدان فوتبال"، هادی گل محمدی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر تیم به بخش دولتی تعلق دارد، چرا حمایت مالی از سوی مسئولان اجرایی استان همدان انجام نمی‌شود و اگر هم بخش خصوصی برای اداره این تیم مشخص کرده‌اند، پاس را واگذار کنند بهتر است.
وی اضافه کرد: سال‌ها تیم پاس به دلیل مشکلات مالی و عدم مسئولیت پذیری در قبال قراردادهای بازیکنان، مربیان و سایر عوامل، با بدهی‌های سرسام آور مواجه شده و همین مساله باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم و مسایل آسیب پذیر برای این تیم شده است.
گل محمدی بیان کرد: اگر باشگاه پاس مالکیت دولتی دارد، نسبت به تامین منابع مالی اقدام شود و اگر منع قانونی در عدم حمایت‌های دولتی است، تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند.
وی با اشاره به اینکه عمل نکردن به وعده‌ها باعث مشکلات غیرقابل جبران در پاس در فصل جاری شد، افزود: هفته‌های آغازین مسابقات در کورس مدعیان قرار داشتیم اما از بازی مقابل تیم ایمان سبز که تیم راهی شیراز نشد، از جمع مدعیان فاصله گرفتیم ضمن اینکه بیش از ۶۰ روز در طول نیم فصل اول و نیز تعطیلات نیم فصل تمرین نداشتیم و این شرایط همچنان پابرجا است.
گل محمدی ادامه داد: در نیم فصل هفت بازیکن کلیدی خود را به دلیل مسایل مالی از دست دادیم و حتی به این‌اندازه موفق به جدب بازیکن نشدیم در هر بازی نیز نیمکت ما خالی از بازیکن است.
وی افزود: هیچ تیمی همچون ما فقط یک دروازه بان ندارد ضمن اینکه ماه‌ها از داشتن مربی بدنسازی و دروازه بانی محروم هستیم و در هر مسابقه نیز حتی بازیکنان مصدوم ما به دلیل نبود جایگزین، با شرایط خاص بازی می‌کنند تا ترکیب تیم در زمین ناقص نشود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم حمیدرضا عابری منصور که اکنون به عنوان سرمایه دار بخش خصوصی وارد چرخه مدیریتی باشگاه پاس شده، مورد حمایت لازم قرار بگیرد تا دیگر شاهد چالش‌های مدیریتی و مالی سال‌های قبل نباشیم ضمن اینکه قدردان همه افرادی که برای این تیم در این سال‌ها هزینه کرده‌اند، نیز باید باشیم.
وی خاطرنشان کرد: سال‌های قبل انگیزه فراوانی برای آمدن به پاس داشتم اما اگر می‌دانستم وضعیت پاس این چنین می‌شود، هرگز قبول نمی‌کردم.
پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن