سرمربی شهرداری همدان:

۶۵ روز موفق به تمرین در زمین چمن نشدیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: ۶۵ روز به دلیل بارش برف و سایر مسایل موفق به تمرین در زمین چمن طبیعی نشدیم و حتی یک جلسه تمرین به ما داده نشد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، احمد جمشیدیان اظهار داشت: با شرایط متفاوت و نابرابر مقابل شمس آذر قزوین به میدان رفتیم که یکی از این اتفاق‌ها نداشتن تمرین مناسب در زمین چمن بود و هر نتیجه‌ای به غیر از برد حریف، ظلم به آن‌ها بود.
وی اضافه کرد: شمس آذر با کوهی از حمایت مسئولان و هواداران فوتبالدوست قزوینی برای صعود تاریخی به لیگ برتر آماده می‌شود و امروز نیز هر نتیجه به جز برد این تیم، ظلم به فوتبال این شهر بود.
جمشیدیان بیان کرد: در مقابل، تیم ما ۲ ماه است که رنگ چمن را ندیده و البته بخشی از این اتفاق بارش شدید برف بود که باعث شد تا شرایط نامطلوب قرار بگیریم.
وی با قدردانی از تلاش مدیریت مجموعه شهید حاجی بابایی و سایر دست اندرکاران برای آماده‌سازی زمین بازی ۲ تیم شهرداری و شمس آذر قزوین گفت: انتظار داریم مرمت و بازسازی زمین در روزهای آینده انجام شود تا در بازی‌های خانگی پیش رو دچار مشکل نشویم.
جمشیدیان با انتقاد از عملکرد کادر داوری این بازی گفت: داور در نیمه نخست در ۲ گل حریف تاثیرگذار بود و معتقدم پنالتی شمس آذر سالم نبود ضمن اینکه در صحنه دریافت گل دوم، بازیکنان ما به دلیل بالارفتن پرچم کمک داور ایستاد و مهاجم قزوین موفق به گلزنی شد.
وی افزود: در این مسابقه حسین کاظمی و رامین آقالو ۲ مدافع وسط و اصلی خود را نیز در اختیار نداشتیم که باعث ناهماهنگی در خط دفاعی ما شد.
سرمربی شهرداری همدان با بیان اینکه در ۲۲ سال حضور در عرصه فوتبال هرگز با یک باخت عقب نشینی نکرده‌ام، ادامه داد: تیم ما تا پایان هفته پنجم دور رفت چهار امتیاز گرفته بود و در همین تعداد بازی دور برگشت سه امتیاز کسب کرده‌ایم که نشان می‌دهد تغییر آنچنانی نداشته‌ایم.
وی اظهار داشت: در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین از تونل وحشت پنج هفته نخست خارج شدیم و ۹ بازی همسطح در پیش داریم که هدفمان جمع آوری امتیازهای لازم و هدفگذاری شده است.
وی تاثیر هوادار در مسابقات را مهم دانست و گفت: شمس آذر با ۲۰ هوادار اعزامی خود تشویق جانانه داشت در حالیکه ما با ۲۰۰ تماشاگر، فقط نظاره گر سکونشین‌ها بودیم.
جمشیدیان بیان کرد: متاسفانه در این چند سال برنامه ریزی درستی برای ساماندهی تماشاگران و ایجاد کانون هواداران باشگاه شهرداری صورت نگرفته در حالیکه این باشگاه سرشار از بازیکن بومی است که همراه خانواده خود می‌توانند بیش از نیمی از ظرفیت ورزشگاه را تکمیل کنند.
وی افزود: فعال کردن کانون هواداران باشگاه شهرداری یک ضرورت است و خیلی به نتیجه گیری این باشگاه می‌تواند کمک کند؛ البته این موضوع مربوط به کادر فنی تیم نیست و مدیریت باشگاه باید اقدام لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه همه مربیان و بازیکنان موقت در یک تیم هستند و تغییرات طبیعی است، خاطرنشان کرد: فوتبال همدان بسیار قوی‌تر از قزوین است و تیم‌های فعال در این ۲ استان قابل مقایسه نیست اما قزوینی‌ها با تمام قوا از تیم خود حمایت می‌کنند و شایسته صعود به لیگ برتر هستند.
تیم شهرداری همدان در بازی روز گذشته خود در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه چهار بر یک مغلوب آذر شمس قزوین شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن