مدیرکل ورزش همدان:

مشکلات تیم فوتبال پاس همدان با عزم مسئولان اجرایی استان حل می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_seyfi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مشکلات تیم فوتبال پاس با همت و عزم همه جانبه مسئولان اجرایی استان حل می‌شود، گفت: رویکرد محوری دستگاه ورزش استان همچنان بر حمایت کامل از این تیم استوار است.
به گزارش "همدان فوتبال"، «حمید سیفی» روز پنج‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکلات تیم پاس مربوط به امسال یا سال قبل نیست بلکه طی یک دهه گذشته ایجاد شده که برای رفع این مشکلات هم اقدام جدی نشده است.
وی با اشاره به نشست اخیر با دیوان محاسبات و امور اقتصاد و دارایی استان همدان در خصوص بررسی راهکارهای تزریق اعتبارات حمایتی به تیم فوتبال پاس همدان، خاطرنشان کرد: نمی‌توان در کوتاه مدت انتظار حل مشکلات و دغدغه‌های مالی این تیم را داشت و قطعا حل مشکلات این تیم زمان بر است.
سیفی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی برای فعالیت تمرینی و مسابقه‌ای و همچنین اقامت بازیکنان و مربیان غیربومی تیم پاس فراهم شده است، گفت: در حوزه مدیریتی برای باشگاه و اداره تیم نیز هیات امنای موسسه فرهنگی، ورزشی الوند که پاس زیرمجموعه آن است، تصمیم گیری می کند.
وی در خصوص عدم اعزام تیم پاس همدان به بوشهر برای انجام مسابقه لیگ، گفت: انتظار می‌رود هیات امنای باشگاه پاس با خرد جمعی و تصمیم گیری سازنده بتواند مشکلات مالی تیم را حل کند.
سیفی با تاکید بر اینکه دستگاه ورزش نمی‌تواند کمک مالی به پاس داشته باشد، افزود: دراین زمینه تابع قانون هستیم و هر آنچه که قانون در حمایت از ورزش به لحاظ مالی وضع کرده باشد را انجام می دهیم.
تیم فوتبال پاس همدان در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به دلیل مشکلات مالی نتوانست برای انجام مسابقه به بوشهر سفر کند.
تیم پاس قعرنشین گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن