برچسب تبانی زیبنده نام پاس نیست/ تنها با ۷ بازیکن جوان و امید تمرین می‎کردیم

b_150_100_16777215_00_images_01081583.jpgمدیر رسانه‌ای باشگاه پاس همدان با بیان اینکه برچسب تبانی زیبنده نام پاس نیست گفت: خوشبختانه هیچ شکایتی علیه تیم پاس در خصوص شایعات تبانی در لیگ دسته دوم مطرح نیست.

محمد حسامی امروز با اشاره تعلیق تیم پاس از تمام فعالیت‌های فوتبالی، اظهار کرد: متأسفانه عده‎ای به دنبال وارونه نشان دادن مسائل هستند.

وی ادامه داد: تمام فعالیت فوتبالی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به حالت تعلیق درآمده و تیم پاس نیز جزو همین گروه است و باید تا اعلام نتیجه منتظر بماند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس بیان کرد: خوشبختانه هیچ شکایتی علیه تیم پاس در خصوص شایعات تبانی در لیگ دسته دوم مطرح نیست و عوامل این گروه صرفاً برای شکست شائبه‌برانگیز هفته پایانی خود به کمیته اخلاق دعوت شده‌اند.

وی اتهام تبانی تیم پاس را رد کرد و افزود: تیم پاس مشکلات فراوانی در فصل جاری لیگ دسته دوم داشت که عمده آن مربوط به مباحثمالی است که باعث شد بازیکنان اصلی این تیم در بین فصل از تیم جدا شوند.

حسامی اضافه کرد: تمام بازیکنان سهیمه بزرگسال تیم بعد از بازی برابر بابلسر به نشانه اعتراض به عدم دریافت مطالبات مالی خود، در تمرینات حضور پیدا نمی‎کردند و صرفا شب قبل از بازی در اردو حاضر می‌شدند.

وی تأکید کرد: تیم ما با تعداد هفت بازیکن سهیمه امید و جوانان خود در طول هفته به تمرین می‌پرداخت و در نهایت در بازی برابر شمس‌آذر قزوین نیز حضور در مسابقات را چند بازیکن تحریم کردند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس گفت: تیم پاس در بازی برابر شاهین ماهشهر بدون تمرین هفتگی و اردوی شب قبل از بازی به زمین بازی رفت و چند بازیکن بزرگسال تیم نیز چند ساعت به بازی مانده به شهر همدان رسیدند.

وی یادآور شد: با تمام این تفاسیر نباید از تیم پاس برابر تیم مدعی شاهین ماهشهر انتظار خلق یک نتیجه عالی را داشت و اکنون نیز برچسب تبانی زیبنده نام بزرگ پاس نیست.

حسامی اظهار کرد: تیم پاس در هفته ماقبل پایانی نیز برابر تیم میانه جدولی شمس‌آذر قزوین نیز تن به شکست سنگین چهار بر صفر داده بود و شکست ۶ بر صفر برابر تیم مدعی صعود، شاهین ماهشهر نتیجه‌ای بود که انتظار آن به واسطه نبود بازیکنان و عدم برگزاری تمرینات روزانه و اردوی قبل از بازی مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: کم‌کاری، تبانی و عناوینی از این دست اصلاً شایسته نیست، زیرا اعضای تیم یک فصل با پشت‌سر گذاشتن هزار مشکل و کمبود‌ در مسابقات حضور داشتند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن