هدفگذاری باشگاه بستن تیمی قدرتمند با صرف حداقل هزینه است

b_150_100_16777215_00_images_0xf9faa4f0d353772c_0.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هدفگذاری این باشگاه بستن تیمی قدرتمند با صرف حداقل هزینه جهت حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

به گزارش همدان فوتبال محمدتقی رحیمی در نشست کادر فنی تیم پاس همدان اظهار کرد: با حمایت همه جانبه استاندار و سایر مسئولان به دنبال بستن تیمی قدرتمند و مدعی صعود به لیگ یک هستیم هر چند فصل قبل نیز با وجود فراهم بودن شرایط صعود، بدهی مالی به بازیکن برزیلی و سابق پاس مانع از این مهم شد.

وی اضافه کرد: سال قبل به اذغان کارشناسان و اهالی فوتبال یکی از کم هزینه ترین تیم های حاضر در لیگ دسته دوم کشور بودیم و امسال نیز به نسبت 2 فصل قبل 80 درصد از بودجه را کاهش دادیم.

وی تصریح کرد: می خواهیم با تصویب بودجه مناسب ، ضمن اعتمادسازی به اعضای تیم نسبت به پرداخت مطالبات در زمان مقرر، دغدغه بازیکنان مبنی بر دریافت قراردادهای مالی که اکنون مشکل بسیاری از تیم ها است را برطرف کنیم.

رحیمی تاکید کرد: امسال تیمی قدرتمند با بودجه مشخص و پرداختی منظم را مهیا خواهیم ساخت ضمن اینکه زودتر از خیلی تیم های لیگ دومی تمرین خود را شروع کرده ایم.

وی افزود: فردا پنجشنبه نیز نشست اعضای هیات مدیره باشگاه را خواهیم داشت و پیرامون نحوه حضور تیم در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصمیم گیری می شود.

وی درباره روند جذب بازیکن جدید تیم پاس گفت: پس از انتخاب عباس سرخاب به عنوان سرمربی، مجید بیگم جانی دستیار اول، امید خورج کاپیتان سابق پاس که سابقه مربیگری دارد نیز به عنوان مربی و مصطفی کاشی مربی دروازه بانان انتخاب شدند و محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم باقی ماند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز عجله ای برای جذب بازیکن ندارم و لیست نفرات مدنظر کادر فنی مشخص شده و مذاکره با آنها در حال انجام است.

رحیمی افزود: پاس امسال محکوم به صعود است و این مهم تنها با ایجاد فضای اتحاد و همدلی و حمایت مادی و معنوی مسئولان تحقق می یابد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن