پاداش ویژه برای صعود شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_0xd9de081d011b2e28_0.jpgمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، با اشاره به وضعیت تیمش فوتبال این باشگاه قبل از اعزام به شهر تبریز، اظهار کرد: در چند روز گذشته مسوولان استان و شهر همدان حمایت خوبی از تیم داشتند که این قطعاً باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان و کادر فنی می‌شود.

به گزارش همدان فوتبال، امیرحسین اسکندریان افزود: تمهیدات خوبی برای تیم اتخاذ شده است که در شهر تبریز بدون کوچکترین دغدغه فکری و مالی باشند و تنها به برتری برابر تیم تبریزی بی‌اندیشند.

وی از پرداخت 10 درصد از مبالغ قرار داد بازیکنان خبر داد و افزود:  10 درصد از مبالغ قرار داد بازیکنان به حسابشان واریز شد تا با این مبلغ، تا کنون بالغ بر 80 درصد از قراردادها را به بازیکنان پرداخت کرده باشیم.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: بنا بر اعلام شهردار محترم همدان، در صورت صعود تیم به لیگ دسته اول، پاداش خوبی به همه اعضای تیم اهدا خواهد شد.

اسکندریان بیان کرد: حضور تیم شهرداری همدان در این کورس رقابت برای صعود، یک شاهکار و البته افتخار است که به لطف خدا و همت همه اعضای تیم شکل گرفته است و باید قدردان تک تک بازیکنان و کادرفنی باشیم.

وی گفت: تیم های رقیب ما در لیگ دسته دوم به مانند شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و... همه با هزینه‌های میلیاردی به اینجا رسیده‌اند و ما با هزینه‌ای کم و با اتکا به نیروهای بومی امروز یک پای صعود به لیگ دسته اول هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تأکید کرد: مجموعه تیمی شهرداری همدان همه تلاش خود را کرده است تا امروز در این برهه حساس حضور داشته باشیم و تنها می‌ماند دعای خیر مردم که بدرقه راهمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: قریب به 300 تماشاگر را به تبریز اعزام کرده‌ایم تا در این شهر از یار دوازدهم بهره‎مند شویم  و با حمایت و دعای خیر آنها بتوانیم بار دیگر استان همدان را لیگ یکی کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن