شایسته صعود هستیم

مدیرعامل شهرداری همدان: بدون ادعا تا به اینجا رسیده ایم!

b_150_100_16777215_00_images_13940124000458_PhotoA.jpgمدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شهرداری همدان شایسته صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیرحسین اسکندریان با اشاره به عملکرد تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در مرحله اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با اقتدار ۳ هفته مانده به پایان این دور به مقام قهرمانی رسیدیم و به دور دوم صعود کردیم که در این مرحله نیز تا به این هفته نتایج خوبی کسب شده و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار داریم.

وی بابیان اینکه دو بازی بسیار مشکل و سخت در خارج از همدان داریم تا درنهایت سرنوشت تیم صعودکننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف این مسابقات مشخص شود، گفت: بدون کمترین ادعا تا به اینجا پیش‌آمده‌ایم.

وی گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان بدون ادعا و حاشیه و با قراردادهای نسبتاً پایین و با ۸۰ درصد بازیکنان بومی و کادر فنی ۱۰۰ در صد بومی تا به این مرحله پیش رفته و یکی از مدعیان صعود به دسته بالاتر است.

اسکندریان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان ثابت کرد بازیکنان و مربیان همدانی لیاقت و شایستگی رسیدن به این سطح را دارند.

وی با بیان اینکه در این دو هفته پایانی باید خبرنگاران و مسئولان استانی در کنار این تیم باشند، گفت: به‌طورقطع صعود به لیگ دسته اول به‌هیچ‌وجه برای ما دور از دسترس نخواهد بود و با حمایت‌های همه‌جانبه با دست‌پر از این دو دیدار باقی‌مانده خارج می شویم و جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را به دست می آوریم.

وی با اشاره به پرداختی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: تا کنون ۸۰ درصد پرداختی صورت گرفته و تا قبل از دیدار برابر نفت و گاز گچساران نیز درصدی دیگر از قراردادها و پاداش بازیکنان پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با شرایط روحی و روانی مناسب در این دو دیدار به میدان بروند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: دیدار برابر نفت و گاز گچساران در استان دیگری برگزار خواهد شد که این موضوع امتیاز خوبی برای تیم ما خواهد بود.

اسکندریان بابیان اینکه در دیدار پایانی برابر شهرداری تبریز به دنبال اعزام هواداران همدانی به تبریز هستیم، گفت: به‌طورقطع دیدار پایانی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود و باید از تمام پتانسیل و ظرفیت موجود برای کسب نتیجه در این دیدار استفاده کنیم از همین رو برای بالا بردن روحیه بازیکنان چند اتوبوس از هواداران فوتبال دوست همدانی برای این مسابقات خواهیم برد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن