آغاز شمارش معکوس برای سقوط پاس به لیگ دسته سه فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgشمارش معکوس برای سقوط پاس به لیگ دسته سوم فوتبال کشور آغاز شد.   

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: اگر طلب 'کری دنس کلواتر کوتو' بازیکن سابق و خارجی تیم پاس ظرف 20 روز آینده پرداخت نشود، وکیل این بازیکن نسبت به اجرای حکم به فیفا اقدام می کند.

محمدتقی رحیمی اظهار کرد: وکیل ' کوتو' طی چندین مذاکره در نهایت پذیرفت تا با کاهش طلب موکل خود، در سه قسط نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

وی افزود: براین اساس 38 هزار دلار طلب این بازیکن را باید در سه قسط پرداخت کنیم که باتوجه به طلب اصلی این بازیکن و تخفیف اعمال شده رقم قابل توجهی نیست و امیدوارم مسئولان باشگاه اقدام لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در صورتی که تا بیستم اردیبهشت ماه جاری بدهی این بازیکن پرداخت نشود، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا طی اخطارهای قبلی نسبت به سقوط تیم پاس به یک دسته پایین تر حکم خود را صادر می کند.

وی افزود: تیم پاس در فصل جاری لیگ دسته 2 فوتبال کشور در عین شایستگی، به دلیل حکم فیفا با کسر6 امتیاز مواجه شد و نتوانست به مرحله نهایی لیگ دسته 2 صعود کند.

وی بیان کرد: حالا فیفا در انتظار اجرای دومین حکم علیه تیم پاس است و حتی فدراسیون فوتبال هم نمی تواند در این قضیه اعمال نظر داشته باشد.

وی افزود: فرصتی تا پایان مهلت ارایه شده از سوی وکیل این بازیکن خارجی باقی نمانده و امیدوارم دیگر شاهد اتفاق تلخ برای پاس نباشیم.

پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.

این تیم امسال با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی های قبلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن