سرمربی شهرداری همدان:اشتباه داور اثرگذار بود

b_150_100_16777215_00_images_82286594-71129546.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تصمیم های اشتباه داور دیدار این تیم با شاهین شهرداری بوشهر در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، هادی گل محمدی پس از شکست 2 بر 1 تیمش در برابر شاهین شهردرای بوشهر افزود: داور پنالتی اول را با اشتباه کمک خود برای شاهین اعلام کرد و از اعلام یک پنالتی قطعی برای شهرداری همدان صرف نظر کرد.

وی بیان کرد: اشتباه داوری در این دیدار تا جایی بود که تمام برنامه های تیم شهرداری همدان را بهم ریخت و نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

گل محمدی ادامه داد: تمام بازی های این مرحله حکم فینال دارد و در این دیدار نیز هر 2 تیم محکوم به برد بودند که با اشتباه داور این مهم برای شهرداری همدان محقق نشد.

وی گفت: با توجه به اینکه 2 تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری همدان هر 2 در مرحله مقدماتی هم گروه بودند، همین باعث شد تا انها با شناخت کامل از یکدیگر پای به زمین مسابقه بگذارند.

گل محمدی اظهار داشت: شاهین بوشهر در کنار ظرفیت های فنی خود هواداران پرشوری دارد ولی این ظرفیت بخوبی در خدمت شاهین نیست و در طول بازی بارها به تیم شهرداری همدان توهین کردند.

وی گفت: تیم شاهین از دل مکتب بزرگ و خوش نام شاهین پرورش یافته و هواداران آن نیز باید اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از توهین به حریف پرهیز کنند.

گل محمدی افزود: شاهین بوشهر در مقطعی لیگ برتر بود و بعد به دسته های پایین تر سقوط کرد که شاید بخشی از دلیل این سقوط نبود آرامش لازم در بین هوادران آنهاست.

وی یادآور شد: با این حال در بازی آینده در همدان میزبان شاهین هستیم و تلاش می کنیم با برد در این دیدار شکست امروز خود را جبران کنیم و به صدرنشینی خود تداوم ببخشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن