ابراز رضایت طلایی منش از عملکرد شاگردانش!

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه برای حفظ جایگاه خود در جمع مدعیان باید برابر «کارا» شیراز به پیروزی برسیم، گفت: به دنبال تقویت تیم فوتبال پاس همدان در نیم‌فصل هستیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، رضا طلایی منش با اشاره به دیدار خانگی پاس همدان برابر کارا شیراز اظهار داشت: در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در همدان از تیم فوتبال کارا شیراز پذیرایی می‌کنیم و در این بازی خانگی تنها به دنبال کسب ۳ امتیاز و پیروزی خواهیم بود.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به پیروزی باید با تمام توان تلاش کنیم، گفت: باید حداکثر امتیازات خانگی را جمع کنیم و به تیمی در همدان امتیاز ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه شناختی نسبی از تیم فوتبال کارا شیراز داریم، گفت: طی هفته برای این مسابقه تمرین کرده‌ایم و با بازگشت مصدومان به دنبال یک پیروزی شیرین خانگی خواهیم بود.

طلایی منش عنوان کرد: ما در خط فوروارد در بازی‌های گذشته از بازیکنان هافبک خود استفاده می‌کردیم که امیدواریم در این بازی با بازگشت مهاجمان خود مشکل گلزنی تیم حل شود.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان در جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول رده‌بندی بسیار نزدیک بوده و با یک برد و یا باخت تیم‌ها چندین پله در جدول رده‌بندی جابه‌جا خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: باید در این بازی خانگی به پیروزی برسیم تا بتوانیم جایگاه خود در جمع تیم‌های بالای جدول و مدعیان تثبیت کنیم.

طلایی منش بابیان اینکه به‌طورقطع به دنبال تقویت تیم فوتبال پاس همدان در نیم‌فصل هستیم، گفت: با پتانسیل فعلی تا نیم‌فصل ادامه خواهیم داد و در نیم‌فصل با جذب چندین بازیکن در خط حمله و اضافه کردن فوروارد سعی در حل کردن مشکل گلزنی تیم خواهیم داشت.

وی یادآور شد: با این ظرفیت و بازیکنان، تیم فوتبال پاس همدان بسیار خوب و شایسته بازی کرده و از عملکرد بازیکنانم نیز رضایت دارم.  مهر

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن