گل محمدی: تساوی با شهرداری تبریز مثل باخت بود!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2015-12-22_20-24-32.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با توجه به موقعیت‌های زیادی که در طول بازی برابر شهرداری تبریز داشتیم این تساوی در همدان برای ما حکم یک باخت را داشت.

به گزارش "همدان فوتبال"، هادی گل محمدی با اشاره به دیدار شهرداری همدان برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: از قبل هم می‌دانستیم که برابر این تیم تبریزی دیدار بسیار دشواری را در پیش داریم و به‌خوبی برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی متأسفانه بازهم مثل دیدارهای گذشته توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: در روزی که می‌توانستیم به‌راحتی ۳ امتیاز شیرین یک دیدار خانگی را کسب کنیم مانند دیدار برابر شاهین بوشهر و بانی گستر کیش موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم تا درنهایت به یک تساوی خانگی رضایت بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه در این روز بازیکنان ما مثل هرروز خوب نبودند، گفت: دو بازی سنگین بیرون از خانه در آب و هوای بوشهر و کیش باعث شده بود تا بازیکنان ما در این هفته کمی خسته باشند و به‌طورقطع آب و هوای این دو شهر تأثیر منفی روی ما گذاشته بود اما بازهم با تمام این شرایط در این هفته از تیم فوتبال شهرداری تبریز خیلی بهتر بودیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز مانند تیم‌های عربی تنها به دنبال وقت کشی بودند و مرتب وقت بازی را تلف می‌کردند و اگر داور می‌خواست در این دیدار وقت اضافه را دقیق محاسبه کند حداقل باید ۱۵ دقیقه وقت اضافه می‌گرفت.

* بیش از ۴ موقعیت گل صد درصد را از دست دادیم

وی بابیان اینکه تیم فوتبال شهرداری تبریز به‌طور کامل تحت تأثیر بازی زیبای بازیکنان ما قرارگرفته بود، بیان کرد: ما هر وقت می‌خواستیم بازی را روی زمین بیاوریم و به بازی سرعت دهیم بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز به زمین می‌افتادند تا جریان بازی را کم کنند و در شرایطی که ما باید ۴ موقعیت خود را تبدیل به گل می‌کردیم متأسفانه در ضد حمله گلی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی گل خواهی خورد در این بازی به سر ما آمد و آن‌قدر گل نزدیم تا بالاخره گل خوردیم، پس از خوردن این گل سراسر حمله شدیم تا بتوانیم گل خورده را جبران کنیم.

گل محمدی با اشاره به گل دقیقه ۹۶ شهرداری همدان گفت: فوتبال همین است یک روز در بازی با شاهین بوشهر در ثانیه‌های پایانی بازی برده را با تساوی عوض کردیم و در بازی با شهرداری تبریز هم‌ بازی باخته را به‌تساوی رساندیم هرچند که این تساوی خانگی برای ما مثل باخت بود.

وی یادآور شد: ما باید خیلی زودتر از این دقیقه به گل می‌رسیدیم اما قسمت این بود که در ثانیه‌های پایانی گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری این مسابقه بیان کرد: تا به این هفته تمام داوری‌هایی که برای ما انجام‌شده بود مشکلی نداشت اما در بازی برابر شهرداری تبریز داور قضاوت خوبی را نداشت.

گل محمدی افزود: داور در این بازی اشتباهات تأثیرگذار زیادی را چه به ضرر ما و چه به ضرر تیم فوتبال شهرداری تبریز گرفت و شرایط داوری در این بازی خوب نبود

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن