برتری دراماتیک کهکشانی‌ها در «مستایا»؛ رئال به صدر رسید

b_150_100_16777215_00_images_real.jpgتیم فوتبال رئال‌مادرید شکست مقابل والنسیا را در دقایق پایانی به برتری تبدیل کرد تا به صدر جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا برسد.
این دیدار حساس یکشنبه شب در ورزشگاه «مستایا» برگزار شد و به دلیل عملکرد مناسب تیم‌ها در دیدارهای گذشته و جایگاه آنان در جدول از حساسیت زیادی برخوردار بود و در نهایت این کهکشانی‌های مادرید بودند که به برتری دو بر یک رسیدند.
در دقیقه ۶۶ تعلل مدافعان میهمان موجب شد تا «هوگو دورو» با ضربه‌ای مناسب برای والنسیا گلزنی کند. در ادامه مادریدی‌ها برای جبران نتیجه حملات متعددی را طراحی کردند.
در دقیقه ۸۶ پاس «کریم بنزما» به «وینیسیوس» رسید و ضربه این مهاجم برزیلی پس از برخورد به مدافع والنسیا تغییر جهت داد و به گل تساوی تبدیل شد.
دو دقیقه پس از توپ ارسالی وینیسیوس را «کریم بنزما» کاپیتان رئال با ضربه سر تبدیل به گل دوم کهکشانی‌ها کرد تا زوج خط حمله رئال به طور کامل روند بازی را تغییر دهند.
با این اوصاف رئال به عملکرد درخشان خود با هدایت «کارلو آنجلوتی» ادامه داد تا با ۱۳ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لیگ باشگاه‌های اسپانیا برسد و والنسیا هم ۱۰ امتیازی باقی ماند.
نتایج دیدارهایی که عصر یکشنبه برگزار شد نیز بدین شرح است
مایورکا صفر - ویارئال صفر
سوسیداد صفر - سویا صفر
بتیس ۲ - اسپانیول ۲

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن