سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح کرد؛

حضور پرقدرت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شهرداری همدان با اردوی آماده‌سازی خوب و با تمام قدرت به استقبال لیگ دسته اول فوتبال کشور می رود.
رضا طلایی ‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نحوه آماده‌سازی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: همچون فصل گذشته اردوی پیش از فصل خود را در کمپ مجهز دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز کردیم.
او افزود: ۲۵ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم به آمادگی خوبی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: یک دیدار تدارکاتی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردیم که ۸ بر یک موفق به شکست حریف خود شدیم.
طلایی‌منش ادامه داد: بعد از اردو آماده سازی در همدان برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و انجام تست‌های پزشکی ایفمارک راهی تهران شدیم.
او با اشاره دیدار برابر مس کرمان بیان کرد: تیم فوتبال مس کرمان یکی از متمول‌ترین تیم‌های گروه ما بوده که قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه ۱۰ بازیکن ما می‌شود و این تیم تنها در اردوی کردان کرج بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده بود و از نظر مالی به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نیست.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: این دیدار برای ما محک خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم در نهایت هم توانستیم با یک گل مس کرمان را شکست دهیم.
طلایی منش با اشاره به آغاز لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون فوتبال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ۲۵ مهر ماه آغاز خواهد شد.
او سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: قبل از آغاز مسابقات حتماً یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های لیگ برتری و یا دسته اول برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به قرعه لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در هفته‌های اول دیدارهای سختی را پشت سر خواهیم گذاشت و در هفته نخست باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برویم.
طلایی‌منش افزود: ۷ تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و در این لیگ اکثر تیم‌ها ریشه‌دار، پر هوادار و با سابقه هستند اما ما نیز با تکیه بر ظرفیت بومی فوتبال استان همدان به جنگ حریفان خود می‌رویم.
او با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در لیگ دسته اول فوتبال کشور همدان هر هفته روی آنتن استان‌های کشور خواهد بود و در برنامه‌های تخصصی شبکه‌های ملی نام همدان برده می‌شود و باید مدیران استان قدر این ظرفیت را بدانند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: تیم شهرداری نه تنها متعلق به شهرداری بلکه متعلق به کل استان همدان بوده و آبروی ورزش استان است و باید علاوه به شهردار و شورای اسلامی شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند.
طلایی‌منش با اشاره به ظرفیت بومی فوتبال استان همدان بیان کرد: تا جایی که توانستیم پیرو سیاست باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز از ظرفیت بازیکنان بومی استفاده کرده‌ایم.
اوافزود: امیدواریم همچون فصل گذشته با دیدگاه ورزشی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در لیگ دسته اول به عنوان شگفتی‌ساز معرفی شویم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن