خلیلی: مدیریت جدید پرسپولیس به حمایت و زمان نیاز دارد

b_150_100_16777215_00_images_khalili.jpgپیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیم مدیریتی جدید این باشگاه هم به حمایت و هم به زمان نیاز دارد.
محسن خلیلی  در خصوص انتخاب جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان تیم جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به سمیعی و شکوری تبریک می‌گویم و امیدوارم که در پرسپولیس موفق باشند. سمیعی مدیر جوانی است که سابقه مدیریتی خوبی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، به ویژه در این شرایط که حواشی زیاد شده، می‌تواند حواشی را کنترل کند.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب این است که ابراهیم‌ شکوری که سابقه دبیرکلی در فدراسیون فوتبال را دارد، یک مدیر بین المللی و دارای اعتبار در AFC است و همچنین سابقه بازی در پرسپولیس را دارد کنار سمیعی کار خواهد کرد، این مسئله می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: جوانگرایی نیاز به حمایت و زمان دارد. ما باید به مدیران جوان کمک کنیم تا بتوانند پرسپولیس را به موفقیت برسانند. هم هواداران و هم پیشکسوتان باید به سمیعی و شکوری فرصت بدهند تا شاهد موفقیت‌های پرسپولیس باشیم. مسلمان تیم مدیریتی جدید باید دنبال ایجاد آرامش، ثبات مالی و همچنین همدلی بین تیم و باشگاه باشد.
خلیلی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط تشکیل کمیته فنی به نفع پرسپولیس خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما حرف اول و آخر را در مسائل فنی سرمربی می‌زند، اگر کمیته فنی تشکیل شد باید به باشگاه و مدیر عامل مشاور بدهد نه سرمربی.
وی در خصوص اینکه آیا به نظرش با این شرایط پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در آسیا دارد یا خیر؟ عنوان کرد: پرسپولیس همیشه شانس دارد و الان که تکلیف مدیریت مشخص شده شرایط بهتر است. من خیلی خوشحالم که پرسپولیس به جای سرپرست الان مدیر عامل دارد و این اتفاق خوبی است.
پیشکسوت پرسپولیس در پایان تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم تا سمیعی به پنج هدفی که خودش اعلام کرده است، برسد. هم هواداران و هم پیشکسوتان باید حمایت همه جانبه بکنند تا پرسپولیس در آرامش باشد و در این صورت اتفاقات خوب مدیریتی رخ می‌دهد. در نهایت مدیریت نیز باید به خواسته‌های هواداران اهمیت بدهد، چون هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن