نقش مستقیم هیات مدیره برای صعود پاس به لیگ برتر

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgسال 93 نفس های واپسین خود را سپری می کند و آنچه برای هواداران پاس خوشایند بود رقابت میلمتری با تیم های صنعتی و متمول لیگ یک و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول بود.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پاسی ها تا به اینجا به اذعان کارشناسان نتایج بسیار درخشانی را کسب کرده اند و سربلند به تعطیلات نوروز رفتند. پاسی ها تا به اینجا مورد حمایت همه جانبه هیات مدیره بویژه محمدناصر نیکبخت استاندار و رییس هیات مدیره تیم قرار گرفتند و گفته می شود هزینه های پاس در فصل جاری به پنج میلیارد و شاید هم بیشتر برسد.

 

با این حال تیم های صنعتی لیگ یک هزینه هشت میلیاردی را داشته اند و  پایین تر از پاس قرار گرفتند.

 

پاس تا رسیدن به لیگ برتر 9 امتیاز مهم در پیش دارند و این سه بازی به اندازه یک فصل رقابت این تیم مهم و سرنوشت ساز است.

 

هیات مدیره قطعا به حساسیت این سه بازی واقف است و مسوولان می دانند که در صورت عدم نتیجه گیری سبزپوشان، تفاوتی بین تیم سوم تا هشتم جدول وجود نخواهد داشت.

 

پاس اگر بتواند به لیگ برتر صعود کند ارزشی بیش از 20 میلیارد تومان برای حضور در فصل آینده پیدا می کند.

 

بنابراین تجربه تیمداری در ابعاد حرفه ای و روانی می طلبد که هیات مدیره برای این سه بازی مهم و سرنوشت ساز پاداش ویژه را تعیین کند تا بازیکنان با روحیه بسیار مضاعف به جنگ با حریفان بروند.

 

در واقع اگر روحیه برد در بازیکنان ایجاد نشود پاس همچنان در لیگ یک ماندگار می شود و این ماندگاری به منزله بی ارزش شدن هزینه ای هست که امسال بابت نماینده فوتبال همدان پرداخت شد.

 

این روزها شیطنت برخی تیم ها نیز آغاز شده و بازیکنان حریف سعی دارند برای تخریب روحیه بازیکنان به شگردهای غیراخلاقی روی آورند. به عنوان مثال بازیکنان در تماس بایکدیگر شایعاتی مبنی بر پرداختی های مناسب باشگاه خود خبر می دهند تا به نوعی روحیه بازیکن حریف را بهم بریزند.

 

پاسی ها در شرایط فعلی بیش از گذشته باید مورد توجه مالی قرار بگیرند. در واقع اگر تصور بر این باشد که پاسی ها در این سه بازی دوبرابر از قبل پاداش دریافت کنند می توان به لیگ برتری شدن سبزپوشان امیدوار بود.

 

لحظه، لحظه سرنوشت سازی است و هیات مدیره فعلی اگر می خواهد افتخاری ارزنده را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند باید تا هشتم اردیبهشت ماه حمایت همه جانبه از مردان داوود مهابادی داشته باشد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن