لیگ دسته یک فوتبال/

عبور از مس رفسنجان آخرین فرصت پاس برای بقا در کورس مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgشکست پاس در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل نفت آبادان باعث تزلزل در جایگاه این تیم همدانی شد و حالا آنها برای بقا در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر چاره ای جز برتری مقابل مس رفسنجان ندارند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، شاگردان داوود مهابادی در 17 بازی انجام داده در لیگ دسته یک فوتبال کشور متحمل چهار باخت شده اند که این شکست ها مقابل تیم های مدعی صعود در بالای جدول گروه ب بوده است.

 

از دست رفتن امتیازها مقابل تیم های بالای جدول سبب شد پاس در حالیکه فرصت های لازم برای تصاحب صدرنشینی را در هفته های اخیر داشتند را از دست بدهند و هم اکنون رتبه ای بهتر از چهارم کسب نکنند.

 

با بررسی وضعیت جدول گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور به این نتیجه خواهید رسید که پاس شرایط بسیار حساسی دارد و نتیجه نگرفتن لازم در بازی هفته هجدهم مقابل مس رفسنجان چه بسا مانع از صعود پاس به لیگ برتر شود.

 

شرایط به گونه ای است که تیم های پیروز در هفته هجدهم می توانند امیدوارتر به صعود در سه بازی باقی مانده لیگ در سال آینده به میدان بروند.

 

پاسی ها در هفته هفدهم می بایست مقابل مس صدرنشین به میدان بروند که بازی رفت را به سود خود پایان برد.

 

مسی ها در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول دچار افت شدید شده اند و هرگز نتوانسته اند اقتدار بازی های نیمه نخست مسابقات را داشته باشند.

 

بنابراین قابل پیش بینی است که مس با هدایت وینکو بگوویچ سرمربی فصل قبل پاس در این دیدار به فکر گل نخوردن و حفظ جایگاه خود باشد.

 

بگوویچ نسبت به فوتبال پاس و موقعیت همدان اشراف دارد و با شناخت کافی در این بازی حاضر می شود.

 

پاس همدان نیز نشان داده در بازی های خانگی تیمی کاملا هجومی است و بی درنگ از همان دقیقه ابتدای بازی حمله می کند.

 

سفید و سبزپوشان پاس تنها یک باخت خانگی داشته اند و در سایر مسابقات به پیروزی یا تساوی رسیده اند منتهی اشتباه آنها در بازی مقابل سیاه جامگاه در هفته پانزدهم در دیدار خانگی نسبت به نحوه حمله و دفاع سبب شد بدترین باخت این فصل پاس رقم بخورد.

 

پاس در ادامه مسابقات راه سختی پیش رو دارد و از چهار بازی باقی مانده دو بار میزبان و دو دیدار هم میهمان خواهد بود.

 

شاگردان مهابادی پس از بازی با مس رفسنجان، هفدهم فروردین ماه سال آینده میهمان راهیان کرمانشاه هستند که برای بقا در لیگ یک می جنگد.

 

دیدار هفته هجدهم پاس نیز مقابل پارسه تهران است که این تیم هم جزو مدعیان صعود محسوب می شود و آخرین بازی نماینده فوتبال همدان نیز برابر فولاد یزد خواهد بود که از حاشیه امنیت لازم برای بقا در لیگ یک برخوردار نیست.

 

تیم تحت هدایت مهابادی که هوادارنش امسال با امیدواری فراوان مبنی بر صعود دیدارهایش را دنبال و مورد حمایت قرار داده اند فقط چهار بازی فرصت دارد تا حداکثر به پلی آف برسد.

 

آنها در صورت برتری مقابل مس رفسنجان و حتی در صورت پیروزی سایر حریفان در بهترین حالت ممکن در همان جایگاه چهارم می ماند مگر اینکه تیم های نفت و سیاه جامگان مقابل رقبای خود بازنده باشند تا پاس بتواند به رتبه دوم برسد.

 

اما تساوی و شکست پاس برابر مس رفسنجان این فرصت را برای تیم پارسه تهران فراهم می کند تا با کسب حتی یک تساوی به رتبه چهارم برسد.

 

بنابراین تیم پاس چهار بازی مهم پیش رو دارد که دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل جایگاه دو تیم در کورس مدعیان نه تنها حایز اهمیت است بلکه موجب تقویت یا تزلزل جایگاه یکی از دو تیم در صورت برد و باخت می شود.

 

حساس ترین دیدار گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور بین تیم های پاس همدان و مس رفسنجان شنبه 23 آذرماه جاری و از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

 

تیم مس رفسنجان هم اکنون با 32 امتیاز صدرنشین گروه ب است و پاس همدان با 29 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.


 

نظرات   

 
+2 #1 fani 1393-12-18 22:53
ای ذبازی بری ما حیثیتیه..

چون با بردنش علاوه بر نزدیک شدن به صدر حال وینگو هیجی ندار م گرفته میشه
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن