نبرد دشوار تیم فوتبال شهرداری همدان در قلعه خیبر

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgشهرداری همدان در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور مصاف دشوار را مقابل خیبرخرم آباد یکی از مدعیان بالانشین جدول لیگ ۲ برگزار می‌کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا شاگردان طلایی منش فردا /پنجشنبه/ باید در خرم آباد به مصاف تیمی بروند که همچنان امیدوار به صعود است.
این در حالیست که تیم شهرداری همدان در نخستین سال حضور در لیگ یک توانسته تا به اینجا موفق عمل کند و حداقل در میانه جدول جایگاه خود را بالاتر از تیم‌های پرسابقه حفظ کند.
شهرداری همدان در شرایطی این هفته به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود که در هفته گذشته با برد ارزشمند مقابل ویستاتوربین تهران توانست در همان رده دهم جدول جایگاه خود را ابقا کند.
تیمی که محصول تلاش کادر فنی بومی و بازیکنان مستعدی است که اغلب از فوتبال استان همدان رشد کرده و به سطح لیگ یک رسیده‌اند.
آن‌ها در تلاش هستند تا امسال با کسب نتایج مطلوب امتیاز خود را در این عرصه از مسابقات حفظ کنند تا در نخستین تجربه، عملکرد خوبی را به ثبت برسانند.
شهرداری در لبه تیغ
جایگاه دهمی شهرداری همدان با وجود تلاش اعضای تیم همچنان پایدار نیست و هرگونه غفلت چه بسا منجر به سقوط آن‌ها در جدول لیگ شود.
این تیم هم اکنون از ۲۷ بازی صاحب هفت برد، ۱۴ تساوی و ۶ شکست شده‌اند و با ۳۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفته‌اند اما فاصله آن‌ها تا تیم رده چهاردهم جدول تنها سه امتیاز است.
هر چند جدال شهرداری مقابل تیم پرمهره خیبر خرم آباد سخت است اما چه بسا نماینده همدان با برتری مقابل این تیم چند پله در جدول مسابقات صعود کند.
شهرداری در دیدارهای اخیر سعی کرده برابر حریفان متحمل شکست نشود به خصوص در دیدارهای خارج از خانه که تساوی هم نتیجه خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود.
طلایی منش به خوبی می‌داند که بازی‌های سختی در پیش دارد و در تلاش است تا به قول خود مبنی بر بقای این تیم در لیگ یک عمل کند.
تیم تحت هدایت او اگرچه هفت برد کسب کرده‌اند اما به لحاظ تساوی و باخت جزو تیم‌های خوب لیگ یک به شمار می‌روند و تاکنون عملکرد آن‌ها قابل تقدیر بوده است.
خیبر، تیم پرستاره
خیبر خرم آباد هر چند در فصل جاری ثبات کادر فنی نداشت و چندبار نسبت به تغییر کادر فنی اقدام کرد اما همچنان تیم پرمهره لیگ یک به شمار می‌رود.
آن‌ها با یازده برد، ۱۰ تساوی و ۶ شکست ۴۳ امتیازی شده‌اند و در رده چهارم جدول قرار دارند و مسیر آن‌ها برای صعود بسیار سخت است.
با این حال تلاش شاگردان فراز کمالوند بخت آزمایی برای صعود است و هفت بازی فرصت دارند تا با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله پلی آف برسند.
آن‌ها برای تحقق این مهم باید در تمامی مسابقات خود به پیروزی برسند و منتظر نتایج مس کرمان نیز باشند.
۲۱ امتیاز تا پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ یک باقی مانده و همه تیم‌ها برای صعود و جلوگیری از سقوط تلاش می‌کنند.
خیبری‌ها در دیدار رفت مقابل شهرداری همدان نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند و اکنون در خانه به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند.
با این حال مقابل تیمی باید به میدان بروند که تاکتیک نباختن در بازی‌های خارج از خانه را خوب می‌داند بنابراین دیداری سخت در پیش دارند.
برنامه بازی‌های هفته ۲۸
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱
مس شهربابک - آرمان گهرسیرجان
امیر ایار - سید محمد هاشمی نسب - علی معصومی - فرزین تمیزی - ناظر: حسین عرب براقی
خیبر خرم آباد - شهرداری همدان
سیدمهدی مرجان زاده - جعفر مهاجر -احمد آریک - مصطفی مناجاتی پور - ناظر: جواد شرفی
خوشه طلایی ساوه - ملوان بندرانزلی
مهدی سیدعلی - محمد عطایی - علیرضا مردادی - حامد صادقی جو - ناظر: محسن فریمانی
شمس آذر قزوین - شاهین شهرداری بوشهر
رضا کرمانشاهی - نظیر احمد حسین زهی - کامران سعیدی - سید ابوالفضل حسینی - ناظر: علیرضا رجبلو
 سایپا تهران - استقلال ملاثانی
عنایت قوچ کانلو - محمد رعنایی - امین اسکندری - سعید لهراسبی - ناظر: محمد دوستی
مس کرمان - قشقایی شیراز
مسعود حقیقی - حمید سبحانی - محمد علی رضایی - سید حسین حسینی - ناظر: حسین طالقانی
شهرداری آستارا - رایکا بابل
سعید رحیمی مقدم - علیرضا شهری - جعفر رهبرفام - مهدی نورمحمدی - ناظر: حسین نیرویار
پارس جنوبی جم بوشهر - ماشین‌سازی تبریز
بهروز محمدی - ابراهیم نیک نام - شهرخ دانشور - مجتبی افرا - ناظر: محمدرضا امینی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن