مصاف شهرداری همدان با زخم خورده لیگ برتر فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari111.jpgتیم شهرداری همدان در شرایطی نخستین حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کند که باید در هفته نخست مسابقات به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز که امسال از لیگ برتر سقوط کرد، برود.
هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی از امروز در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که تیم شهرداری همدان فردا(یکشنبه) و در روز دوم مسابقات میهمان ماشین‌سازی تبریز است.
حریف باتجربه شهرداری چند سالی را در لیگ برتر کشور حضور داشت اما فصل قبل با کسب نتایج ضعیف به لیگ یک سقوط کرد تا شروعی دوباره در مسابقات داشته باشد.
ماشین‌سازی تبریز در شرایطی فصل جدید مسابقات لیگ یک را آغاز می‌کند که یکی از ۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر بود و حالا به دنبال کسب موفقیت و صعود است.
ماشین‌سازی تبریز در شرایطی فصل جدید مسابقات لیگ یک را آغاز می‌کند که یکی از ۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر بوده و حالا به دنبال بازگشت دوباره است.
با این حال شرایط این تیم مطلوب نیست چرا که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی‌های مالی و پرونده شکایت در فیفا، موفق به جذب بازیکن جدید نشده و باید با همان نفرات باقی مانده از فصل قبل بازی کند.
البته این تیم چند بازیکن جدید را جذب کرده است اما تا باز نشدن پنجره نقل و انتقالات، حق استفاده از آن‌ها را ندارد.
«علیرضا اکبرپور» سرمربی ماشین‌سازی تبریز نیز در تلاش برای بازگرداندن این تیم به لیگ برتر است و در مصاحبه‌های خود عنوان کرده که تیمی قدرتمند را روانه لیگ یک خواهد کرد.
شهرداری، تیمی پرانگیزه
تیم شهرداری همدان پس از صعود به لیگ یک کشور، وقفه‌ای در تمرین آماده‌سازی خود نداشت و با ابقای کادر فنی فصل قبل خود، دور جدید تمرینات را آغاز کرد.
حفظ بازیکنان فصل قبل باعث شد تا «رضا طلایی منش» به عنوان سرمربی بتواند نسبت به آماده‌سازی تیمش بهتر عمل کرده و اردویی بلند مدت را در کمپ دانشگاه آزاد همدان برگزار کند.
اغلب بازیکنان تیم شهرداری همدان را نفرات بومی تشکیل می‌دهند که سال‌ها در کنار هم بازی کرده و به خوبی از یکدیگر آشنایی دارند.
اغلب بازیکنان تیم شهرداری همدان را نفرات بومی تشکیل می‌دهند که سال‌ها در کنار هم بازی کرده و به خوبی از یکدیگر آشنایی دارند.
شوق آن‌ها برای حضور در لیگ دسته اول کشور نیز انگیزه مضاعف را ایجاد کرده تا به دنبال کسب نتایج مطلوب باشند.
هر چند اکثر بازیکنان این تیم تجربه حضور در تیم‌های لیگ یک حتی لیگ برتر را دارند، اما همراه تیم شهرداری نخستین بار است که گام به این مسابقات می‌گذارند.
مسوولان شهرداری همدان امید دارند که این تیم با شاکله بومی بتواند فصل موفقی را در لیگ دسته اول فوتبال کشور تجربه کند.
مسیری سخت پیش روی شهرداری
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان دراین باره می‌گوید: فصل سختی در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پیش رو داریم و امیدوارم شهرداری بتواند نماینده خوبی برای فوتبال استان همدان باشیم.
«رضا طلایی منش» اظهار داشت: منابع مالی ما محدود است و همین مساله باعث شد تا بازیکنان فصل قبل را حفظ کنیم و اگر شرایط اجازه بدهد چند بازیکن جدید را هم به خدمت می‌گیریم.
وی با اشاره به اینکه شاگردانش لایق حضور در لیگ یک هستند، افزود: به بازیکنانم امیدوارم و اعتقاد خاصی به توانمندی آن‌ها دارم.
وی با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی شهرداری همدان در دانشگاه آزاد گفت: اردوی بسیاری خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به مرز آمادگی موردنظر خود برسیم.
طلایی منش خواستار حمایت از تیم شهرداری شد و افزود: تیم ما فصل قبل با وجود حریفان قدرتمند توانست مقتدرانه به لیگ یک صعود کند و اکنون برای حضور در این مسابقات مسیر سختی در پیش دارد.
وی افزود: ۹۶ درصد از شاکله فصل قبل تیم را حفظ کردیم و نیاز به تقویت بیشتر تیم داریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت‌ها، مهره‌های مورد نیاز را نیز جذب کنیم.
سرمربی شهرداری پیرامون بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز نیز گفت: تیم ما باید در هفته نخست در شهر تبریز به دیدار تیم ماشین‌سازی برود و از آنجا که در هفته‎های نخست تیم‌ها از هم دیگر شناختی ندارند، شرایط کمی سخت است.
وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری با حداکثر توان خود در لیگ دسته اول ظاهر خواهد شد و نام تیم‌‎های مقابل برای ما مهم نیست و مجموعه شهرداری تنها برای دستیابی به اهداف خود برای رقبا صف‎آرایی خواهد کرد.
لشکر محرومان پاشنه آشیل شهرداری
البته در این شرایط با اعلام اسامی محرومان هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور مشخص شد که تیم شهرداری همدان با پنج محروم بیشترین غایب را در این هفته دارد.
فدراسیون فوتبال اسامی محرومان لیگ دسته یک کشور را اعلام کرد که سه بازیکن و ۲ مربی تیم شهرداری همدان در این لیست قرار دارند.
براین اساس بازیکنان تیم شهرداری شامل «پیمان حشمتی» یک جلسه، «آرمین طلایی منش» چهار جلسه و «مجید شعبانی» ۲ جلسه محروم هستد.
همچنین ۲ تن از کادر فنی تیم شهرداری همدان شامل «حمید یادگاری» سه جلسه و «منوچهر بیگم جانی» نیز ۲ جلسه محروم خواهند بود.
این بازیکنان و مربیان تیم شهرداری همدان به دنبال حواشی هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ ۲ با محرومیت مواجه شدند.
برنامه هفته نخست لیگ یک
*شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰
مس شهر بابک – پارس جنوبی جم
داوران: ایمان کهیش – مرتضی هوشیار – سعید زیبا – رضا کریمی - ناظر: حسین عرب براقی
ملوان بندرانزلی- آرمان گهرسیرجان
داوران: کیوان علیمحمدی – میلاد قاسمی – مجتبی غریب – سید ابوالفضل حسینی - ناظر: بابک وسیله بر
سایپا تهران – استقلال خوزستان
داوران: امیر ایار – سجاد نجفی نژاد – علی معصومی – حامد صادقی جو - ناظر: اکبر بخشی زاده
خیبر خرم آباد – شهرداری آستارا
داوران: ایمان شاه ولی – مازیار معتمد نیا – ابوذر ممبینی – محمد علی صلاحی - ناظر: مجید شمس
*یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰
ماشین‌سازی تبریز – شهرداری همدان
داوران: شاهین یزدانی – وحید سیفی – محسن حکیم – مهدی اجاقی - ناظر: فریدون اصفهانیان
استقلال ملاثانی – رایکا بابل
داوران: یعقوب آشوری – صادق رستمی – فرزاد ایمانی نژاد – علی آقا جری - ناظر: حسین نجاتی
شاهین شهرداری بوشهر – قشقایی شیراز
داوران: مجتبی شجاعی – مهدی شفیعی – بهزاد پناهی – مسعود حقیقی - ناظر: صفدر احمدی
خوشه طلایی ساوه – ویستا توربین تهران
داوران: حسین زیاری – هادی طوسی – مرتضی سلمان نژاد – ابوالفضل دوستی - ناظر: احمد صالحی
بادران تهران (شمس آذر قزوین) – مس کرمان
داوران: مهرداد خسروی – اسماعیل احمدی – عباس شیرزادی – شهاب محمدی - ناظر: محمود رفیعی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن