نبرد صدرنشین در بندر همتانشین!

b_150_100_16777215_00_images_01117630.jpgجدال شهرداری همدان صدرنشین گروه یک مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور با شاهین شهرداری بوشهر تیم پنج امتیازی و رده پنجمی این گروه بهترین فرصت برای دو تیم را مهیا کرده است.

به گزارش همدان فوتبال، شهرداری همدان صدرنشین گروه یک که در سه بازی گذشته با کسب سه پیروزی پیاپی همچنان به عنوان تیم شگفتی ساز به روند موفقیت خود ادامه می دهد و این بار نیز شاگردان هادی گل محمدی برای حفظ صدرنشینی خود قطعا درصدد کسب امتیاز از بندرنشینان هستند.

تیم تحت هدایت گل محمدی در فصل جاری نشان داد که از قدرت تهاجمی خوبی برخوردار بوده و با تکیه بر توانمندی بازیکنان بومی توانسته است به نوار پیروزی های ارزشمند خود ادامه دهد.

شهرداری همدان در صورت تساوی در مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیز همچنان صدرنشین باقی می ماند و حتی در صورتی که در برابر این تیم بوشهری شکست بخورد و نفت و گاز گچساران حریف تعقیب کننده آنها با کمتر از 2 گل به برتری برسد، بازهم شهرداری صدر جدول را به دلیل تفاضل گل بهتر در اختیار می گیرد.

گل محمدی به خوبی می داند که شاهین شهرداری بوشهر تشنه پیروزی در بازی خانگی است و از کادر فنی و بازیکنان باتجربه سود می برد ضمن اینکه تماشاگران خونگرم و متعصب بوشهری اهرم انگیزه بخش این تیم به شمار می روند.

در آن سوی میدان تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکنون از چهار بازی صاحب تنها یک برد شده است و دو تساوی و یک شکست در کارنامه این تیم به ثبت رسیده و حالا در تلاش برای جبران امتیازهای از دست رفته هستند.

شاگردان کللی فرد از این چهار بازی، سه دیدار خارج از خانه داشته اند و حالا برای دومین بار میزبان هستند و امیدواری آنها به حضور هزاران تماشاگر در ورزشگاه و استفاده از تمام ظرفیت های میزبانی برای برتری در این دیدار است.

تیم شاهین شهرداری بوشهر برای عقب نماندن از کورس مدعیان صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه مهم خانگی است هر چند حریف آنها تیم قدرتمند و یکدست شهرداری همدان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن