نامه سرگشاده و خواندنی بانوان پاس به استاندار همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_banovan-pas.jpgدختران فوتبالیست پاس همدان در نامه‌ای با ادبیات جالب، اعتراض خود را از شرایط بوجود آمده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به استاندار همدان اعلام کرده‌اند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، متن این نامه که در اختیار قرار گرفته به شرح ذیل است:

 

جناب آقای محمدناصر نیکبخت، استاندار ورزش دوست همدان؛

 

"حال که آن‌ها ما را دوست ندارند شما ما را دوست داشته باشید. حال که آن‌ها ما را در شهری غریب دختر خود نمی‌دانند شما ما را دختر خود بدانید!"

 

"نیامده‌ایم که شکایت آن‌ها از میوه نداده‌شان و از غذای نامناسبشان که تبدیل به سوءتغذیه شد و کارمان را به دکتر کشاند را پیش شما بیاوریم!"

 

"نیامده‌ایم که شکایت آن‌ها از حداقل نداده‌ها به ما را پیش شما بیاوریم. نیامده‌ایم که شکایت آن‌ها از اعزام با مینی‌بوس به تهران و استراحت در مسجد را پیش شما بیاوریم. نیامده‌ایم که از شخصیت خورد شده‌مان و از تمام مشقت‌هایی که در طول فصل کشیدیم و از آن‌ها جواب شنیدیم که پولی نیست چون ما را نمی‌خواهید، بگوییم!"

 

"آمده‌ایم که درخواست کنیم حال که این سختی‌ها را در 6 ماه پشت سر گذاشتیم و به جان خریدیم دستور پرداخت حق‌الزحمه و قراردادهای ما را به آن‌ها بدهید. به همان‌هایی که ما را دوست نداشتند و هیچوقت نخواهند داشت. همان‌هایی که در طول فصل ما را به روی سنگریزه کشاندند."

 

"اکنون زمان رو به پایان است. آقای استاندار دوست داریم پایان زیبا را شما رقم بزنید و نگذارید پایان را هم آنان با سختی و عذاب برایمان تبدیل به تیره‌ترین سال زندگی ورزشی‌مان کنند. ما به شما ایمان داریم و به اینکه برخلاف آن‌ها شما ما را دوست دارید ایمان داریم."

 

"مینا امینی" سرمربی سابق پاس همدان، بازیکنان و دست‌اندرکاران بانوان پاس در رقابت‌های لیگ برتر.


منبع: خبرگزاری ایسنا

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن