پاس باید یک ‌گام ‌بلند برای بقا در ‌لیگ بردارد

تيم پاس

تیم فوتبال پاس همدان در اولین بازی سال ۹۰ در مصاف با شاهین بوشهر ۹۰ دقیقه فرصت دارد تا خود را در لیگ برتر ماندگار کند.

سال ۹۰ در یازدهمین روز از اولین ماه بهاری خود به مصاف تیم شاهین بوشهر می رود تا در این میهمانی نوروزی یک رقابت حساس را پشت سر بگذارد.

باشگاه پاس که این روزها را در فضایی به دور از جنجال و حاشیه اوقات خوب و مهیجی را لمس میکند در حال و هوای موفقیت و در انتظار برد تلاش مضاعفی را بکار گرفته است.

پاس همدان میتواند با دستیابی به یک بر در خانه حریف ابقای خود را در لیگ برتر تضمین کند. این در حالی است که شاهین بوشهر هم از آمادگی نسبی برخوردار می باشد.

در رقابتهای دیگر نیز هم رده های ته جدولی ما نیز بازی هایی را خواهند داشت. پیکان به مصاف سپاهان در اصفهان خواهد رفت و شهرداری تبریز هم باید در مقابل راه آهن یک میزبانی را از سر بگذراند.

در مجموع تحلیل ها و پیش بینی های عمومی، ممکن است پیکان در مقابل سپاهان نتواند به نتیجه مطلوب و لازم برسد اما باید دید شهرداری تبریز در این میزبانی و پاس همدان در آن میهمانی چه خواهند کرد.

اگرچه حساسیت برای تغییر وضعیت در ته جدول، آن حلاوت مربوط به رقابتهای پله های صدر جدول را ندارد اما حساسیت حفظ موقعیت، به اندازه کافی این امکان را بوجود آورده که نگاه ما در جدول به تیم های همپایه و همسطح باشد.

و امید است برای این کامیابی بخت هم با این تیم یار باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن