تشدید رقابت در باشگاه‌های لیگ دو برای سومی بین پاس همدان - شهید قندی یزد

b_150_100_16777215_00_images_01081583.jpgپاس همدان در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و فردا میزبان شهید قندی یزد است.
از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته نوزدهم گروه ب، پاس همدان از ساعت ۱۹:۳٠ فردا شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم شهید قندی یزد است.
تیم فوتبال پاس همدان برای باقی ماندن در کورس مدعیان گروه محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است و با توجه به اختلاف بالای تیم‌های اول و دوم جدول با دیگر رقبا، رسیدن به جایگاه سوم گروه هیجان را در تیم‌های میانه جدول افزایش داده و اندکی لغزش از سوی پاسی‌ها باعث جا ماندن از کورس رقابت با تیم‌های میانه جدولی است.
پاس همدان در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و شهید قندی یزد رده نهم جدول را به خود اختصاص داده است.
اختلاف امتیاز بین پاس همدان و شهید قندی یزد تنها یک امتیاز است و همین موضوع باعث افزایش حساسیت‌های موجود در این بازی می‌شود.
شاهین بندرعامری بوشهر با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و پس از آن نیروی زمینی تهران با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است؛ هر سه تیم پاس همدان و شهدای بابلسر و اترک بجنورد که تا کنون ۲۵ امتیاز کسب کرده اند به ترتیب در رده پنجم تا هفتم قرار گرفته اند که همین موضوع شدت رقابت در اواسط جدول را نشان می‌دهد و پس از آن عقاب تهران و شهید قندی یزد با ۲۴ امتیاز چشم به غفلت رقبای بالادستی دوخته اند.
پاس همدان و دیگر تیم‌های لیگ دویی گروه ب تاکنون ۱۸ بازی انجام داده اند و تا انتهای فصل ۸ بازی باقی مانده است. پاس در صورت پیروزی در تمامی بازی‌های باقی مانده می‌تواند با کسب ۲۴ امتیاز حتی امید به رقابت با تیم‌های مس شهر بابک و نفت امیدیه‌ای داشته باشد که به ترتیب با ۳۹ و ۳۶ امتیاز رده‌های اول و دوم را با اقتدار به خود اختصاص داده اند و اگر نیم نگاه پاسی‌ها به سمت صعود مستقیم باشد تنها چاره آن‌ها همین است.
باشگاه پاس همدان با صدر جدول ۱۴ امتیاز اختلاف دارد و با توجه به احتمال پایین رخ دادن این موضوع و سیر صعودی که مس شهر بابک و نفت امیدیه پیش گرفته اند، پاسی‌ها نگاهشان به سمت کسب عنوان سومی گروه و صعود به مرحله پلی آف رفته است و دیگر رقبای پاس که تعداد آن‌ها هم بالا و اختلافشان حداقلی است در پی کسب همین مقام هستند.
شاگردان علی قربانی در دیدار گذشته با شکست دو بر صفری که برابر شاهین بندر عامری بوشهر تجربه کردند باعث نگرانی فوتبال‌دوستان همدانی شدند که البته علی قربانی، سرمربی پاس همدان مقصر اصلی را حواشی و اتفاقات رخ داده پیش از بازی می‌داند. تاخیر و معطلی پاسی‌ها برای پرواز و نقص فنی هواپیما و وجود مصدومین و تست‌های مثبت کرونایی پیش از آغاز بازی علت‌های شکست پاس همدان از دیدگاه علی قربانی است.
پاسی‌ها در صورت پیروزی در این مسابقه موقتاً به رده سوم خواهند رسید، زیرا دیدار شاهین بندر عامری بوشهر و نیروی زمینی تهران به دلیل حضور شاهین بندر عامری در جام حذفی به زمان دیگری موکول شده است و این بازی در حالت معوقه قرار دارد.
شهید قندی یزد که در نزدیکی منطقه خطر قرار گرفته است و در فصل جاری دست خوش تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان خود شده و طی هفته‌های اخیر باختی را تجربه نکرده است، به شدت می‌تواند رقیب ترسناکی برای پاس همدان باشد و برای فرار از منطقه سکوت دست به هر کاری میزند که پیروز میدان باشد و همانند هفته گذشته که برابر مس شهر بابکی که در رده نخست قرار دارد برابرشان نتیجه تساوی را کسب کردند در پی زمین گیر کردن پاس به همدان پا می‌گذارند.
قضاوت این دیدار برعهده کرمانشاهی‌ها است و "پیام ساری اصلانی" که برای نخستین بار قضاوت پاس همدان در لیگ دو را متقبل است به همراه کمک‌های خود "داریوش کمری" و "امید امیری" داوری این مسابقه را انجام خواهند داد.
داور چهارم این بازی محسن جلالی است و ناظر داوری این مسابقه محمد حسین ابراهیمی از استان مرکزی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن