شیران هگمتانه صدر جدول را تصاحب کردند / شهرداری در اندیشه صعود

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-05_17-59-20.jpg تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تساوی خارج از خانه برابر ملی حفاری به صدرجدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.
تنها سه هفته دیگر تا رسیدن قطار رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا نیمه راه و پایان نیم فصل این رقابت‌ها باقی مانده و در این ۳ هفته پایانی، رقابت‌های حساس و نفس‌گیری در گروه الف برای قهرمانی نیم فصل رقم خواهد خورد.
تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل از رقابت‌ها به دور از حواشی و با آرامش خاصی با حضور مربی توانمند و بومی خود رضا طلایی‌منش و کادر توانمند مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، محمد بیات و حمید یادگاری کار خود را با اردوی یک ماه در کمپ دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز کرد.
شهرداریچی‌ها در این فصل از رقابت‌ها همچون فصول گذشته با کادر مربیگری و اجرایی صددرصد بومی و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان بومی قدم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشت.
این تیم تا به این هفته از رقابت‌ها نتایج شگفت‌انگیز و دور از انتظاری را برخلاف نظر تمام کارشناسان فوتبالی کسب کرد و حتی اگر کمی هم خوش شانس‌تر بودند در حال حاضر باید حداقل با ۴ امتیاز اختلاف در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور داشته باشند.
شاگردان طلایی‌منش در این فصل از رقابت‌ها در دیدارهای خارج از همدان تیم بسیار ترسناک و هجومی بودند و در هفته اول این رقابت‌ها از سواحل خلیج فارس توانستند ۳ امتیاز شیرین برابر شهرداری بندرعباس کسب کنند تا گام نخست را محکم بردارند.
در هفته سوم در دیدار خارج از خانه دیگر با ۲ گل نفت و گاز گچساران را در شهر خود شکست دادند تا در ۲ بازی خارج از خانه ۶ امتیاز کسب کرده باشند، در هفته پنجم نیز تیم خوب و پر قدمت ایرانجوان بوشهر را با تساوی یک بر یک در بوشهر متوقف کردند.
اما در هفته هفتم برخلاف پیش‌بینی‌ها اولین شکست شهرداری در خارج از خانه برابر فولاد نوین اهواز رقم خورد که در این دیدار شهرداریچی‌ها بر اثر یک اتفاق گل خوردند و هرچه حمله کردند نیز، به در بسته خوردند تا اولین شکست آنها ثبت شود.
در هفته نهم و دهم تیم فوتبال شهرداری همدان دو دیدار خارج از خانه متوالی در رشت و اهواز برابر سپیدرود و ملی حفاری انجام داد که در هفته نهم پیروزی بسیار ارزشمند و شیرینی در شهر باران برابر سپیدرود کسب کردند و در هفته دهم نیز تیم قدرتمند ملی حفاری را در اهواز متوقف کردند.
در دیدارهای خانگی تیم فوتبال شهرداری همدان بسیار بدشانس بود و دو پیروزی ارزشمند برابر مس نوین کرمان و اسپاد تهران در هفته دوم و چهارم را در وقت‌های اضافه پایان بازی از دست داد و دو پیروزی نیز برابر محتشم تبریز و آوالان کامیارن در همدان در هفته‌های ششم و هشتم کسب کردند.
اگر شهرداریچی‌ها کمی خوش شانس‌تر بودند در حال حاضر ۴ امتیاز بیشتر در کیسه خود اندوخته بودند اما با تمام این تفاسیر نیز تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر با ۵ پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست با ۱۹ امتیاز درصدر جدول رده‌بندی گروه الف قرار دارد.
تیم فوتبال شهرداری همدان در ۳ دیدار پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۳ فینال سخت را باید برگزار کند شهرداریچی‌ها در هفته جاری دوشنبه ۱۱ اسفند ماه باید از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه سردار شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم قدرتمند و متمول ویستا توربین تهران بروند.
تیم ویستا توربین به جهت پشتوانه مالی قوی فرشاد پیوس مهاجم دهه ۷۰ پرسپولیسی‌ها و بازیکن اسبق تیم ملی را بر روی نیمکت خود دارد و این مربی نیز توانسته با پشتوانه مالی خوب مدیران باشگاه بازیکنان قدرتمندی را جذب کند.
این تیم هم اکنون با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد به همین دلیل پیروزی برابر این تیم برای شهرداریچی‌های هگمتانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
دو فینال بعدی تیم فوتبال شهرداری همدان برابر تیم دوم جدول امید گناوه و علم و ادب تبریز تیم سوم جدول خواهد بود.
* ۳ فینال سخت را در هفته‌های پایانی نیم فصل در پیش داریم
رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۲ دیدار خارج از خانه تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در دو هفته گذشته ما ۲ دیدار بسیار سنگین و سخت را برابر تیم‌های قدرتمند و صاحب نام سپیدرود رشت و ملی حفاری اهواز برگزار کردیم که توانستیم ۴ امتیاز در این دیدارهای سنگین کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: تیم سپیدرود رشت از تیم‌های با قدمت فوتبال ایران بوده و از لیگ برتر به اینجا رسیده و از بازیکنان بسیار خوب و با سابقه لیگ برتری نظیر محمد غلامی، اویس کرد جهان و پویا نزهتی سود می‌برد که موفق شدیم در اولین دیدار خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم.
وی با بیان اینکه تیم فو تبال ملی حفاری اهواز یکی از تیم‌های قدرتمند گروه ما است، گفت: در هفته گذشته و در دومین دیدار خارج از خانه متوالی خود نیز به مصاف ملی حفاری اهواز رفتیم که باید بگویم این تیم بسیار حرفه‌ای بود.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در این دیدار هم پیروز باشیم اما واقعاً تساوی برابر این تیم در اهواز نیز برای ما ارزشمند بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدارهای پیش رو شهرداری تا نیم فصل نیز بیان کرد: ما ۳ دیدار بسیار سرنوشت‌ساز و حساس تا نیم فصل در پیش داریم که هفته به هفته باید جلو برویم.
وی عنوان کرد: در هفته جاری باید در همدان به مصاف تیم خوب فرشاد پیوس در ویستاتوربین برویم که به طور قطع به دنبال کسب ۳ امتیاز و پیروزی هستیم.
طلایی‌منش با بیان اینکه در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد، گفت: در دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم و تنها و تنها برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و به چیزی به جز پیروزی اصلاً فکر نمی‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: نگران داوری این دیدار هستیم این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امیدواریم کمیته داوران از داوران خوب و باتجربه‌ای برای این بازی استفاده کند.
*به دنبال صعود به لیگ دسته اول هستیم
حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا تمرینات پیش از فصل خوبی را برگزار کردیم و با اردو منظم و خوبی در کنار زحمات مربیان تیم آقایان طلایی‌منش، بیگم‌جانی، کاشی، بیات و یادگاری یک تیم منسجم و یک دل روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: حمایت‌های شهردار همدان، اعضای شورای شهر و ریاست و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در مهیا کردن شرایط نقش تأثیرگذاری در این راه داشت که جا دارد از تمام این عزیزان نیز تشکر کنم.
وی با اشاره به جایگاه تیم فوتبال شهرداری همدان در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: خدا را شاکر هستیم تا به این هفته از رقابت‌ها با نتایج خوبی که با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی رقم خورده در صدر جدول قرار داریم و تنها هدف‌مان نیز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
کاظمی خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها در این فصل به دنبال صعود به لیگ دسته اول فوتبال هستند که همین باعث شده به جای فوتبال زیبا همه به دنبال نتیجه‌گیری باشند و تیم‌ها بیشتر بازی مستقیم و درگیرانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به مدعیان گروه تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم‌های ویستاتوربین تهران، ایرانجوان بوشهر، سپیدرود رشت، امید گناوه و علم و ادب تبریز از تیم‌های خوب و مدعی گروه ما هستند.
وی عنوان کرد: من تجربه صعود با تیم فوتبال شهرداری همدان از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم را داشته‌ام و امیدوارم امسال هم طعم صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کنیم که با حمایت مسئولان دور از دسترس نیست.
کاظمی با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: شهرداری همیشه در پرداخت مطالبات خود خوش قول بوده اما در مقطع کنونی باتوجه به شرایط تیم پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان و پاداش‌ها در روحیه و انگیزه بازیکنان بسیار تأثیرگذار است.
وی افزود: امیدواریم شهردار ورزش دوست همدان و اعضای شورای شهر مانند گذشته حامی تیم فوتبال شهرداری همدان باشند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب نتایج درخشان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ثابت کرده که همدان دارای فوتبال بوده و از مربیان با دانش و بازیکنان بومی خود بهره می‌برد که در صورت حمایت می‌توانند نتایج درخشانی را در فوتبال کشور رقم بزنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن