صدرنشین لیگ دسته 2 در اندیشه شکار شاهین

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-05_17-59-20.jpgتیم شهرداری همدان در هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور در اندیشه شکار شاهین بوشهر است.

به گزارش همدان فوتبال هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور عصر امروز شنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود و از گروه یک این پیکارها شهرداری همدان مهمان شاهین شهرداری بوشهر است.

شاگردان هادی گل محمدی در تیم شهرداری همدان هم اینک با کسب 9 امتیاز از چهار بازی توانسته اند صدر جدول گروه یک را تصاحب کنند و کسب تساوی در بازی امروز مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیز صدر جدول را از آنها نمی گیرد.

شهرداری همدان با کسب سه پیروزی پیاپی همچنان به عنوان تیم شگفتی ساز به روند موفقیت خود در لیگ 2 ادامه می دهد و این بار برای فاصله گرفتن از سایر مدعیان و آرامش روانی در صدر جدول به دنبال کسب امتیاز از بندر بوشهر است.

تیم تحت هدایت گل محمدی در فصل جاری نشان داد که از قدرت تهاجمی خوبی برخوردار بوده و با تکیه بر توانمندی بازیکنان بومی توانسته است به نوار پیروزی های ارزشمند خود ادامه دهد.

شهرداری همدان در صورت تساوی در مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیز همچنان صدرنشین باقی خواهد ماند و حتی در صورتی که برابر نماینده فوتبال بوشهر مغلوب شود، تنها با پیروزی بیش از 2 گل تیم نفت و گاز گچساران (تیم دوم جدول) برابر شهرداری تبریز، صدر را به نفتی ها خواهد سپرد.

اعضای تیم شهرداری همدان با درک اینکه شاهین شهرداری بوشهر تشنه پیروزی در بازی خانگی است و از کادر فنی و بازیکنان باتجربه سود می برد ، بازی سختی را پیش بینی می کنند ضمن اینکه تماشاگران پرشمار بوشهری قرار است امروز به صورت رایگان در ورزشگاه حضور یابند.

** اوضاع نامطلوب شاهین بوشهر

تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکنون از چهار بازی صاحب تنها یک برد شده است و 2 تساوی و یک شکست در کارنامه این تیم به ثبت رسیده و هم اکنون در تلاش برای جبران امتیازهای از دست رفته هستند.

شاگردان کللی فرد از این چهار بازی، سه دیدار خارج از خانه داشته اند و حالا برای دومین بار میزبان هستند و امیدواری آنها به حضور هزاران تماشاگر در ورزشگاه و استفاده از تمام ظرفیت های میزبانی برای برتری در این دیدار است.

تیم شاهین شهرداری بوشهر برای عقب نماندن از کورس مدعیان صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه مهم خانگی است هر چند حریف آنها تیم قدرتمند و یک دست شهرداری همدان است.

** 18 بازیکن تیم شهرداری همدان

داود اژدری ، رضا فرخزادی ، حامدبختیاری ، مجید شعبانی ، پیمان احتظاظی ، فرهادادیب ، علی شاهسوند ، رضا کاشفی ، هادی بلوری ، رسول رضایی ، حسن ذوالفقاری ، کاظم صالحی ، مهدی عسگری ، امیرحسین پورقاسمی، مصطفی قیصری ، امین رحیمی ، میثم زمانی و محسن وفایی 18 بازیکن تیم شهرداری در این مسابقه هستند.

البته ترکیب احتمالی شهرداری همدان در این مسابقه داود اژدری، حامد بختیاری، مجید شعبانی، فرهاد ادیب، علی شاهسوند، هادی بلوری، رسول رضایی، کاظم صالحی، مهدی عسگری، محسن وفایی و رضا کاشفی پیش بینی می شود.

تیم شهرداری همدان از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان شاهین شهرداری بوشهر است.

نظرات   

 
0 #1 اميد 1396-01-26 16:09
دم بوشهريا گرم.زد تيم تون رو پوكوند
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن