نبرد دشوار شاگردان گل محمدی مقابل نفت گچساران

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgاز هفته دوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا دو تیم شهرداری همدان و نفت وگاز گچساران به مصاف هم می روند.

به گزارش" همدان فوتبال "،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم دو تیم شهرداری همدان  و نفت وگاز گچساران در ورزشگاه قدس همدان به مصاف هم می روند .

شهرداری همدان که دور اول را با اقتدار و به عنوان صدرنشین به پایان رسانده بود دور دوم را با شکست دو بر صفر مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد .

شاگردان هادی گل محمدی در مرحله اول 22 بازی انجام دادند که 12 برد ،6مساوی و 4باخت را در کارنامه خود ثبت کردند .

نماینده همدان این هفته مقابل نفت وگازی  بازی دارد که هم در جام حذفی عملکرد خوب داشت و هم در لیگ دسته دوم  نتایج خوبی کسب کرده است .

 در آن سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که مرحله دوم را پیروزی مقابل هف سمنان آغاز کردند و با روحیه ای مضاعف به دیار هگمتانه سفر کرده اند .

نماینده بام نفت ایران در مسابقات لیگ دسته دو باشگاهای کشور مرحله اول را با کسب 44 امتیاز به پایان رساند و به مرحله دوم صعود کرد .

 نفتی های گچساران در دور اول 41 گل را وارد دروازه حریفان کردند و خود را به عنوان زهردارترین خط حمله لیگ دسته دو معرفی کردند .

با این تفاسیر می توان گفت فردا ورزشگاه قدس همدان میزبان یکی از زیباترین مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود در یک سوی میدان شهرداری همدانی حضور دارد که برای جبران شکست هفته قبل پا به میدان خواهد گذاشت و در سوی دیگر نفتی های گچساران حضور دارند که برای صعود به لیگ یک عزم خود را جزم کرده اند .

به هرحال باید دید کدام یک از تیم ها می تواند با کسب پیروزی به هواداران خودی عیدی دهد ،شهرداری همدان یا نفت و گاز گچساران ؟

دیدار این دو تیم روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۵ در استادیوم قدس همدان برگزار می شود .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن