قدردانی هواداران از مدیرعامل پاس/خودی های بیخود!

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgهواداران باشگاه پاس امروز هر چند از کسر 6 امتیاز تیمشان مغموم بودند اما از اینکه امسال مدیرعاملی پاک و موفق در راس تیمشان بود؛ همچنان به خود می بالند.

به گزارش همدان فوتبال، فصل، فصل پر فراز و نشیبی برای پاسی ها بود. فصلی که هر چند سرمربی جاه طلب سابق نتوانست نتایج بهتری رقم بزند اما زوج رحیمی و لطیفی پاس را با همان هدفی که دنبال می کردند، روانه مرحله نهایی لیگ 2 کردند اما افسوس دست تقدیر در این بود که طلب یک بازیکن متخلف سد راه موفقیت این تیم در فصل جاری شود.

با این حال پاسی ها امسال خرسند از این بودند که پس از سال ها مدیرعاملی در صندلی باشگاه نشست که با حداقل بودجه ممکن بهترین پاس سال های قبل را رقم زد.

و اینکه علی لطیفی سرمربی پاس به تعهدش در قبال این تیم عمل کرد و با دستان خالی توانست صعود این تیم را با نتایج مطلوب رقم بزند.

پاس امروز با مسجل شدن رای فیفا هر چند از صعود بازماند اما تمام معیارهایی که مدیریت باشگاه، هواداران و این دست آخر سرمربی این تیم دنبالش بودند، تحقق یافت تا باردیگر رویکرد مسئولان به پاس مثبت شود و از هم اکنون به آینده این تیم بیندیشند.

هواداران پاس قدردان مدیرعامل این باشگاه هستند و از سوی دیگر تاسف می خورند از خودی های بیخود!! همان هایی که با تصمیمات اشتباه، مبتدیانه و شایدهم عامدانه خود بلایی نابخشودنی برسر تیمی آوردند که امسال در یک قدمی صعود به لیگ یک بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن