نیم نگاه نمایندگان فوتبال همدان به صدرنشینی در لیگ دسته دو کشور

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_18.jpgهفته سوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی عصر امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای مختلف آغاز می شود که تیم های پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان نیم نگاهی به صدرنشینی گروه سوم دارند.

به گزارش "همدان فوتبال"، در بازی های هفته سوم تیم پاس عصر امروز و از ساعت 16 و 45 دقیقه با قضاوت حسین زمانی در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان شهرداری تبریز است و تیم شهرداری دیگر نماینده همدان در این رقابت ها همزمان با تیم پاس در ورزشگاه شهید رجایی قزوین باید به مصاف تیم کاسپین نماینده این شهر برود.

پاسی ها به لطف برتری دو بر صفر مقابل شهرداری همدان در هفته نخست رقابت ها و لغو دیدار با بانی گستر کیش از هفته دوم بازی ها، هم اکنون با سه امتیاز، یک بازی کمتر و تفاضل گل بهتر نسبت به سایر حریفان در جایگاه سوم جدول گروه سه ایستاده است.

شاگردان رضا طلایی منش در دو هفته اخیر به کارهای بدنسازی و آمادگی جسمانی پرداختند تا در ادامه رقابت ها بتوانند بهتر از گذشته در کسب نتایج لازم تلاش کنند.

تیم پاس در صورت برتری در بازی امروز می تواند امیدوار به تصاحب صدرجدولی باشد که هم اکنون با چهار امتیاز در اختیار تیم های نیروی زمینی و شاهین شهرداری بوشهر است.

پاس در بازی امروز مصدوم ندارد و می تواند با اتکا به هوادار پرشور همدانی برتری خود را به عنوان میزبان بر حریف تبریزی دیکته کند و از هم اکنون به عنوان یک مدعی رقابت های لیگ دسته دو را ادامه دهد.

البته در آن سوی میدان تیم شهرداری تبریز نیز حریف دست و پا بسته ای نیست و با برتری هفته قبل مقابل تیم پرمهره و متمول هف سمنان نشان داد که برای کسب نتایج مطلوب گام به میدان گذاشته است.

شهرداری تبریز پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل نیروی زمینی اینطور استنباط می شد که امسال زنگ تفریح تیم های لیگ دو باشد اما برتری مقابل هف سمنان در بازی هفته قبل نشان داد که نتیجه هفته نخست اتفاق ناگهانی بوده است.

نماینده تبریز در صورت برتری در مقابل پاس می تواند امیدوار به قرار گرفتن در جمع مدعیان بالای جدول باشد و تساوی دو تیم بیشتر به سود سایر حریفان این گروه است.

در دیگر بازی امروز شهرداری همدان تیم پنجم جدول رده بندی گروه سوم در قزوین باید مقابل تیم رده چهارمی کاسپین صف آرایی کند.

شهرداری همدان پس از شکست تلخ هفته نخست در شهرآورد همدان و برابر پاس، در هفته دوم پیروزی پرگل را مقابل شاهین ماهشهر به دست آورد تا با روحیه مضاعف در ادامه بازی ها حضور یابد.

شاگردان هادی گل محمدی به خوبی می دانند که پیروزی در بازی امروز می تواند شرایط بسیار مطلوبی را برای آنها در بالای جدول ایجاد کند اما حریف امروز شهرداری تیم کاسپین قزوین است که هفته قبل برابر سردار بوکان شکست را پذیرا شد تا با شرایط متفاوت در این دیدار حاضر شود.

کاسپین در هفته نخست در خانه با دو گل کارا شیراز را برد تا نشان دهد میزبان خطرناک برای حریفان است و شهرداری همدان که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، نبرد سختی پیش رو دارد.

نماینده قزوین در صورت برتری در این بازی می تواند به صعود چند پله ای در جدول گروه سه خوشبین باشد و با این شرایط می کوشد که سه امتیاز را تصاحب کند.

تساوی در این بازی نیز بیشتر به سود شهرداری همدان است تا با یک امتیاز اندوخته، در تدارک بازی آینده خانگی خود باشد.

در حال حاضر شهرداری همدان با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پاس و کاسپین قزوین در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

رقابت های ابتدای فصل تیم های لیگ دسته دو کشور و نزدیکی فاصله امتیازها باعث شده تا تیم ها در صورت برد و باخت سیر صعودی و نزولی زیادی در جدول داشته باشند.

* برنامه بازی های گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور- یکشنبه 28 شهریورماه

یکشنبه 28 شهریور

آلومینیوم هرمزگان- سردار بوکان ساعت 16:15 ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

حسین خیرده – مصطفی غلامی – سعید زیبا – رضا کریمی

هفت سمنان- نیروی زمینی تهران ساعت 16:30 ورزشگاه ولایت سمنان

مهرداد خسروی – حیدرعلی صیامیان – دانیال باشنده – علیرضا هدایتی

کاسپین قزوین – شهرداری همدان ساعت 16:45 ورزشگاه رجایی قزوین

امیر عرب براقی – علیرضا شهری – محمدحسن غفارزاده – یوسف سروری

پاس همدان – شهرداری تبریز ساعت 16:45 ورزشگاه قدس همدان

حسین زمانی – موسی مه آبادی – مهدی معماری – سعید باهنر

شاهین ماهشهر- شاهین توسعه کیش ساعت 17 ورزشگاه شهدای ماهشهر

وحید زمانی – بهمن عبدالهی – مقصود قربانی – میثم حیدری

(شاهین) شهرداری بوشهر- کارا شیراز ساعت 18 ورزشگاه بهشتی بوشهر

کوپال ناظمی – بابک خسروی – محمد جعفری – رضا کریمی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن