مدیر روستا: می توانستیم گل های بیشتری به شاهین بزنیم

مدیر روستاسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: می توانستیم با 4 گل شاهین را شکست دهیم. 

علی اصغر مدیر روستادر گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" افزود: اگر مهاجمان ما در جلوی دروازه قدری از خود گذشتگی از خود نشان می دادند می توانستیم 3 گل دیگر نیز به شاهین بزنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و در با وجودی که شاهینی ها روی خط دفاعی ما فشار زیادی را وارد کردند اما دفاع ما در این مسابقه بی نقص ظاهر شد.

سرمربی پاس در خصوص ضعف گلزنی پاس با وجود فرصت های زیاد این تیم، اظهار داشت: متاسفانه مهاجمان ما در فرصتهای تک به تک اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و نمی توانند موقعیت های صد درصد را به گل تبدیل کنند.

مدیر روستا درباره بازی برابر راه آهن در هفته بعدی رقابتها، اذعان داشت: برای ما فرقی نمی کند که در برابر چه تیمی بازی می کنیم. ما یک تورنمنت 9 هفته ای را برای پاس ترسیم کردیم که باید در این 9 هفته بهترین نتایج را کسب نمائیم تا در جدول نهایی، جایگاه مناسبی را کسب نمائیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت فرهاد خیرخواه یادآور شد: مصدومیت خیرخواه به طور کامل رفع شده و حتی می توانست در بازی به میدان برود اما حفظ سلامتی او تصمیم گرفتیم که این هفته را به او استراحت بدهیم تا در دیدار آینده از حضور او بهره مند شویم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن