سرمربی فوتبال شهرداری همدان:

تمرکزمان برای گرفتن سه امتیاز در بابل است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در آستانه بازی مقابل دریای کاسپین بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: هر چند نگران وضعیت زمین چمن ورزشگاه هفتم تیر بابل هستیم اما تمامی کوشش و توانمان را برای گرفتن سه امتیاز این بازی گذاشته ایم.
به گزارش "همدان فوتبال"، احمد جمشیدیان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به بارندگی‌های شدید در بابل، زمین چمن این ورزشگاه کیفیت پایینی پیدا کرده که همین موضوع کار ما را برای ارایه یک بازی خوب سخت می‌کند.
وی اضافه کرد: شدت بارندگی‌ها در چند روز اخیر در بابل زیاد بوده و به طور قطع چمن ورزشگاه هفتم تیر هم تحت تاثیر شرایط جوی، وضعیت مطلوبی نخواهد داشت که باعث پایین آمدن کیفیت گردش توپ ‌و جریان بازی می‌شود.
جمشیدیان دریای کاسپین بابل را یکی از تیم‌های خوب لیگ یک دانست و افزود: این تیم در کادرفنی خود تغییراتی ایجاد کرده و شوک خوبی به بازیکنان وارد شده و انتظار یک بازی سخت را داریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط این تیم پیش از دیدار برابر دریایی بابل یادآور شد: شاگردانم از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند و ارایه بازی خوب برای کسب سه امتیاز را در دستور کار داریم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: به طور قطع برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نخستین پیروزی خارج از خانه را نیز کسب کنیم.
وی با بیان اینکه در ۲ هفته اخیر لیگ یک مقابل حریفان بسیار بدنشانس بودیم، افزود: در آخرین دیدار خارج از خانه برابر خوشه طلایی ساوه و دیدار خانگی هفته گذشته برابر استقلال ملاثانی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
وی ادامه داد: در هر ۲ دیدار گذشته تیم برتر میدان بودیم اما بی‌دقتی و بدشانسی مانع از گشودن دروازه حریفان شد و امتیازهای مهمی را از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به سخت‌تر شدن مسابقات گفت: هر چه هفته به هفته جلو می‌رویم شناخت تیم‌ها از یکدیگر بیشتر شده و نتیجه گرفتن سخت می‌شود.
وی پیرامون تعطیلات پیش رو لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل جام جهانی فوتبال اظهار داشت: تمرکزمان روی مسابقات باقی مانده تا آغاز تعطیلات است و در تلاش هستیم با کسب حداکثر امتیاز و رسیدن جایگاه مناسب، با آرامش کامل به تعطیلات برویم.
بتیم شهرداری همدان امروز دوشنبه در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه هفتم تیر بابل میهمان دریای کاسپین این شهر است.