سه بازی سرنوشت ساز در انتظار تیم فوتبال شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgشهرداری همدان تا پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل جاری سه دیدار فینال گونه و سرنوشت ساز را باید برگزار کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، تیم شهرداری همدان در نخستین سال حضورش در لیگ دسته اول عملکرد قابل قبولی به دست آورده و حتی فراتر از تیم‌های قدیمی و با سابقه فوتبال کشور در این عرصه عمل کرده است.
تیمی که با وجود دغدغه‌های فراوان توانست در رویارویی با حریفان قدرتمند خود به خوبی مبارزه کند و بالاتر از تیم‌های سابق لیگ برتر هنرنمایی داشته باشد.
این تیم تا پایان هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور بالاتر از تیم‌هایی نظیر سایپا، ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند، قرار گرفتند.
حتی بالاتر از تیم‌هایی نظیر قشقایی شیراز، رایکا بابل و شمس آذر قزوین که امسال با وجود هزینه‌های بالا موفق به نتایج بهتر نشدند.
سه بازی سرنوشت ساز در انتظار تیم فوتبال شهرداری همدان
هشت برد، ۱۵ تساوی و هشت شکست سهم شاگردان طلایی منش تا پایان هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده است و همین تلاش باعث شد تا راه نجاتی برای بقا در این مسابقات باشد.
هر چند شهرداری هنوز ماندگاری خود را در لیگ یک کشور تثبیت نکرده اما شرایط جدول به گونه‌ای است که آن‌ها کمترین خطر را احساس می‌کنند.
تیمی که نباختن‌های زیاد و تمرکز بر کسب امتیاز مقابل حریفان سبب شد تا بیشتر هفته‌ها در همان رتبه دهمی جدول قرار بگیرند و وضعیت بهتری نسبت به سایر حریفان داشته باشند.
شهرداری همدان امسال با حداقل هزینه توانست در مقابل تیم‌های قدرتمند و پرهزینه لیگ یک قرار بگیرد و با اتکا به کادر فنی بومی و ۸۰ درصد از ترکیب بومی بازیکنان، تیمی بی‌ادعا اما تحسین برانگیز را در مسابقات داشته باشند.
بیشترین تساوی در طول مسابقات باعث شد تا شهرداری در خیلی مواقع نیز از شکست رهایی یابد و ۱۵ تساوی را به ثبت برساند.
ساختار دفاعی این تیم نیز امسال مستحکم بود به طوریکه در ۳۱ بازی ۲۱ گل دریافت کردند که به نسبت سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، در جمع بهترین‌ها بودند.
مدیریت بدون حاشیه و حمایت‌های به موقع مدیران شهرداری و در راس آن‌ها شهردار همدان نیز در مسیر تلاش تیم برای ماندن در لیگ یک نیز بسیار موثر بوده است.
نباید فراموش کرد که شهرداری نخستین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و برای تیم‌های تازه وارد، ماندن در بهترین جایگاه ممکن مهمتر از صعود است.
حالا شهرداری همدان سه بازی مهم دیگر در پیش دارد که البته مسابقات فینال گونه برای این تیم محسوب می‌شود.
آن‌ها در بازی شنبه شب توانستند عقب افتادگی مقابل خوشه طلایی ساوه را به ثمر رساندن گل تساوی جبران کنند و از هم اکنون باید آماده مصاف مقابل شمس آذر قزوین، استقلال ملاثانی و سایپا تهران باشد تیم‌هایی که به ترتیب در رده‌های دوازدهم، یازدهم و چهاردهم لیگ قرار دارند و خطر سقوط را احساس می‌کنند.
شهرداری برای اینکه خیال خود را برای بقا در این سه بازی باقی مانده راحت کند، ابتدا باید بازنده نشود و بتواند حداکثر امتیاز لازم را نیز کسب کند.
نماینده همدان از این سه بازی ۲ دیدار خارج از خانه را مقابل تیم‌های شمس آذر قزوین و سایپا تهران باید برگزار کنند و یک دیدار خانگی نیز برابر استقلال ملاثانی دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن