دبیر هیئت فوتبال استان همدان:

تیم‌های راه‌یافته به فینال جام شهید شمسی‌پور مشخص شدند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_photo_--_--.jpgدبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: همزمان با سالروز شهادت سردارشهید علیرضا شمسی‌پور فینال رقابت‌های این مسابقات برگزار می‌شود.
به گزارش "همدان فوتبال"، علیرضا بلالی با اشاره به برگزاری جام یادبود سردار شهید علیرضا شمسی پور اظهار داشت: شهید علیرضا شمسی‌پور در سال ۱۴۰۱ به عنوان شهید شاخص ورزش کشور معرفی شد.
وی افرود: این شهید زحمات بسیاری برای فوتبال استان کشیده‌اند و شاگردان بسیاری را پرورش دادند هر سال جام به مناسبت یادبود این شهید بزرگوار کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان همدان برگزار می‌کند.
دبیر هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به برگزاری فینال این رقابت‌ها و تیم‌های راه‌یافته گفت: شب گذشته مسابقات جام سردار شهید شمسی پور در استادیوم شهید روحیان ملایر بین دوتیم پیشکسوتان نهاوند و پیشکسوتان ملایر برگزار شد.
بلالی خاطرنشان کرد: در این مسابقه تیم فوتبال پیشکسوتان ملایر با ضربات پنالتی تیم فوتبال پیشکسوتان نهاوند را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.
وی با اشاره به دیگر فینالیست این رقابت‌ها بیان کرد: در استادیوم شهدای قدس همدان نیز دیدار دو تیم پیشکسوتان شدیدی  و پیشکسوتان یاران شهید شمسی پور برگزار شد.
دبیر هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: در این مسابقه نیز دو تیم در طول ۹۰ دقیقه مسابقه یک بر یک شدند در نهایت تیم فوتبال پیشکسوتان شهید شمسی پور با ضربات پنالتی تیم فوتبال پیشکسوتان شدیدی را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.
بلالی با اشاره به زمان برگزاری فینال این رقابت‌ها گفت: با توجه به نام‌گذاری این رقابت‌ها به نام شهید شمسی پور فینال مسابقات ۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.
وی افرود: هدف از برگزاری این رقابت‌ها زنده نگاه داشتن یاد شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور بود آرامش امروز کشور را باید بدانیم مدیون خون شهیدان هستیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن