قربانی: برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

b_150_100_16777215_00_images_164582740.jpgپاس همدان از پنج مسابقه ای که علی قربانی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد، با سه برد و دو تساوی موفق شد از رده نهم به رتبه چهارم جدول رده بندی برسد.
 علی قربانی، سرمربی پاس همدان در خصوص بازی برابر شاهین بندرعامری در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته با کمک همکارانم به خوبی تیم بندرعامری را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می شناسیم. بدون شک برای حفظ روند صعودی مان برای کسب سه امتیاز پا به این مسابقه می گذاریم.
سرمربی پاس همدان با بیان اینکه امیدوارم تیم داوری برنده این مسابقه باشد، ادامه داد: من یاد گرفته ام که همیشه به داوران و نظر آنها احترام بگذارم ولی با این وجود در بازی های گذشته ای که در بندر عامری برگزار شد، تیم های مهمان به داوری ها معترض بودند که انشالا دیدار ما، بهترین روز داوران مسابقه باشد و سوت شان در نتیجه مسابقه کوچکترین تاثیری نداشته باشد.
قربانی در خصوص اینکه آیا پاس را می توان مدعی صعود دانست گفت: هنوز بازی های زیادی باقی مانده و جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. من به بازیکنانم ایمان دارم، ولی با این وجود ما بازی به بازی جلو می رویم تا با بهترین عملکرد، بهترین نتایج را کسب کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن