دبیرکل فدراسیون : فیفا اعتراض پاس را نپذیرفت!

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص بدهکاری برخی از باشگاه های فوتبال ،گفت:تاکنون با این باشگاه ها درباره بدهی آنها جلسات متعددی برگزار کردیم، انها معتقدند فدراسیون با تاخیر در مکاتبات و نامه نگاری ها موجب بروز مشکلات شده که این صحت ندارد. b_150_100_16777215_00_images_36411.jpg

به گزارش "همدان فوتبال" علیرضا اسدی در حاشیه سومین جشنواره روز جهانی فوتبال زنان در محل آکادمی فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: گفت: تمام تلاش فدراسیون در راستای حمایت از باشگاه ها بوده و هست و اینکه خود باشگاه ها قبل از ما نامه را از فیفا (فدراسیون جهانی فوتبال) دریافت می کنند مشکل ایجاد می کند و فدراسیون در واقع به عنوان مشاور و ناظر حضور دارد.

وی در همین رابطه به آخرین نامه ارسالی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه پاس همدان اشاره کرد و افزود: این باشگاه اعتراض خود را مطرح کرد که کمیته انضباطی فیفا نپذیرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای ما منافع ملی مهمتر از منافع باشگاهی است. باشگاه ها به صورت مستقل عمل می کنند و همه مسئولیت باشگاه به عهده مدیران آنهاست.

اسدی ادامه داد: فدراسیون هم اگر درباره مسائل انضباطی نامه دریافت می کند سریع به اجرا در می آورد زیرا نمی خواهد این نامه ها تهدیدی برای ساختار فوتبال ایران باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن