پرسپوليس و هزينه اي نجومي!

5.5 ميليارد براي يك فصل خلعتبري!

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_khalatbari.jpgپرسپوليس، محمدرضا خلعتبري را مي خواهد. درست مثل چند سال گذشته كه يكي از بازيكنان حاضر در ليست سرخ ها بود. امسال اما قضيه فرق مي كند.

به گزارش "همدان فوتبال"، خلعتبري بعد از آخرين بازي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا، قراردادي يكساله با عجمان امضا كرد تا دوباره بازي در ليگ امارات را تجربه كند. اين اتفاق اما با تغيير نام ليگ امارات در هاله اي از ابهام قرار گرفت.

مسئولان ليگ امارات نامي جعلي براي اين ليگ انتخاب كردند تا همه از خلعتبري بخواهند در عجمان بازي نكند. خلعتبري براي خروج از ليست عجمان بايد غرامت بپردازد. غرامتي در حدود يك ميليون دلار كه مي شود 5/3 ميليارد تومان.

گفته مي شود وزارت ورزش دنبال راهي براي پرداخت اين غرامت است. محمد رويانيان براي حل مشكل خلعتبري پيشقدم شده. او با وزارت ورزش و نهادهاي بالاتر رايزني كرده تا خلعتبري را از چنگ اماراتي ها در بياورد.

اين وسط اما پرسپوليس، پولي براي پرداخت غرامت ندارد. رويانيان دنبال راهي است تا وزارت ورزش اين پول را بپردازد. در غير اينصورت، جذب خلعتبري هزينه اي حدود 5/5  ميليارد روي دست  پرسپوليس خواهد گذاشت.5/3 ميليارد  براي رضايتنامه و حد اقل 2 ميليارد هم براي خلعتبري كه پرداخت اين مبلغ در توان نه پرسپوليس، بلكه هيچ باشگاه ايراني ديگري نيست.

مي گويند رويانيان با مسئولان وزارت رايزني كرده، از طرفي هم گفته مي شود خلعتبري علاقمند به بازگشت به سپاهان است . مسئولان سپاهان هم رايزني را آغاز كرده اند. رايزني براي دريافت رضايتنامه اي را كه قرار است وزارت ورزش ، غرامتش را بپردازد. نزديكان خلعتبري مي گويند او علاقمند به بازگشت به سپاهان است. او اين موضوع را بارها اعلام كرده و حتي گفته مي شود جواب خلعتبري به سپاهان بله است و به پرسپوليس نه.

به نظر مي رسد اين وسط رويانيان و مسئولان پرسپوليس تلاش بيهوده اي را انجام مي دهند. فكر خلعتبري در اصفهان است، در سپاهان و تكرار يك فصل رويايي ديگر در تيمي رويايي.به نظر مي رسد كار پيوستن آقاي گل ليگ مجارستان به سپاهان هم به اين دليل منتفي شده. پاي خلعتبري در منتفي شدن اين انتقال در ميان است.

 

اين را فقط خلعتبري مي داند و مسئولان سپاهان!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن