بدنسازپرسپوليس :

فقط كار سرعتي!

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_seyed_salehi.jpgکار با وزنه در طول فصل ادامه پیدا می‌کند و جنبه نگهداری شرایط فیزیکی را دارد. در هفته‌هایی که فاصله مناسبی بین بازی‌ها وجود داشته باشد، این برنامه را خواهیم داشت.

به گزارش "همدان فوتبال"، در نوبت  صبح تمرين امروز پرسپوليس  بازيكنان اين تیم با حضور در سالن درفشی‌فر، کار با وزنه را انجام دادند. بازیکنان ابتدا در زمین گرم کردند و سپس راهی سالن بدنسازی شدند تا کار با وزنه و سایر دستگاه‌ها را دنبال کنند.سرخپوشان در پایان با حضور در زمین، بدن‌ها را سرد کردند و مرخص شدند تا در نوبت بعدازظهر برای بازی دوستانه با تیم امید در درفشی‌فر حاضر شوند.

محمدرضا مولایی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت بدنی سرخپوشان اینگونه می‌گوید:«برنامه‌های بدنسازی ما تکمیل شده و با توجه به نزدیک شدن آغاز مسابقات لیگ، در مرحله بازگشت بدن‌ها هستیم. نفراتی که در اختیار بودند هیچ کمبودی ندارند و ما در حال حاضر فقط به کارهای سرعتی می‌پردازیم.»

 

وی همچنين مي گويد:«کار با وزنه در طول فصل ادامه پیدا می‌کند و جنبه نگهداری شرایط فیزیکی را دارد. در هفته‌هایی که فاصله مناسبی بین بازی‌ها وجود داشته باشد، این برنامه را خواهیم داشت.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن