شوت باقری بازیکن پرسپولیس را مصدوم کرد!

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgمربی تیم فوتبال پرسپولیس با شوتی سهمگین باعث آسیب دیدگی بازیکن تیمش شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* محمدرضا زادمهر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که به دبی آمده هم مانند تمرین نوبت صبح با پوشیدن لباس ورزشی به تمرین و کار با توپ مشغول شد!

* حدود 70 تماشاگر ایرانی امروز تمرین پرسپولیسی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

* بازیکنان زیر نظر مارکو در ابتدای تمرین بدن‌های خود را گرم کردند. سپس بازیکنان به کار با توپ مشغول شده و به حفظ توپ در فضای کوچک پرداختند.

* در این بخش از تمرین و در حالی که کریم باقری مربی تیم پرسپولیس هم همراه با بازیکنان مشغول تمرین کردن بود شوت محکم وی به صورت صادق محرمی برخورد کرد و باعث شد این بازیکن برای لحظاتی نقش بر زمین شود اما شدت مصدومیت این بازیکن زیاد نبود و وی به ادامه تمرین بازگشت.

* بازار کری‌خوانی در تمرین امروز بین بازیکنان داغ بود.

* سپس بازیکنان پرسپولیس به سانتر از جناحین و زدن ضربه به چارچوب مشغول شدند که در این بخش بی‌دقتی برخی بازیکنان و زدن ضرباتی بی‌هدف از نکات جالب توجه و عجیب تمرین سرخ‌پوشان بود.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که یک دست خود را گچ گرفته در زمان تمرینات پرفشار در گوشه‌ دیگری از زمین تمریناتش اختصاصی بود. سپس شاگردان برانکو در زمین کوچک و در گروه‌های سه نفره به انجام بازی فوتبال هدفمند مشغول شدند.

* در این تمرین ضربه محکمی به سینه ابوالفضل درویشوند دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد که این دروازه‌بان برای لحظاتی دچار مشکل شد اما خوشبختانه مصدومیت او هم جدی نبود و مجدداً به تمرین بازگشت.

* یکی از دوستان ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شد و نظاره‌گر تمرین سرخ‌پوشان بود.

* عبور از موانع و دویدن از بین مانع‌های چیده شده در زمین بخش دیگر تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

اردوی تیم پرسپولیس در دبی تا 25 آبان ادامه خواهد داشت و سرخ‌پوشان شامگاه 25 آبان راهی تهران خواهند شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن