10 نکته از بازی ایران و چین

b_150_100_16777215_00_images_01140637.jpgتنها دقایقی پس از پایان دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین، هواداران فوتبال ایران اعتراض خود را نسبت به بازی ضعیف 2 ملی‌پوش در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی از مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 مقابل تیم چین با نتیجه بدون گل متوقف شد.

با این نتیجه تیم ایران 4 امتیازی شد تا پس از تیم ازبکستان 6 امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد. دیدار ایران و چین حاوی نکاتی بود که در ادامه به 10 مورد از آن اشاره خواهیم کرد.

* ترکیب تیم ایران نسبت به بازی مقابل قطر با تغییراتی همراه بود که احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و جلال حسینی جای خودشان را در ترکیب اصلی به میلاد محمدی، مسعود شجاعی، وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی داده بودند.

* ورزشگاه المپیک شهر شنیانگ که میزبان مسابقه ایران و چین بود چمن باکیفیتی نداشت و در بعضی قسمت‌ها ناهمواری‌هایی به چشم می‌خورد.

* انتظار می‌رفت تیم چین بازی بهتری مقابل ایران انجام دهد اما این تیم نتوانست عملکرد خوبی در بازی شب گذشته داشته باشد و به نظر می‌رسید به کسب یک امتیاز مقابل ایران قانع باشد.

* کی‌روش از همان ابتدای مسابقه اعتراضات خود را نسبت به داور آغاز کرد و بارها با داور چهارم به صحبت پرداخت.

* دو بازیکن تیم ایران عملکرد ناامید‌کننده‌ای مقابل چین داشتند. رامین رضاییان و مسعود شجاعی به قدری ضعیف ظاهر شدند که تنها دقایقی پس از پایان مسابقه، هواداران فوتبال ایران اعتراض خود را نسبت به بازی ضعیف این دو بازیکن در شبکه‌های اجتماعی  نشان دادند.

* یکی از تصمیمات درست کی‌روش جایگزینی میلاد محمدی به جای حاج‌صفی بود. این بازیکن می‌تواند در بازی‌های بعدی هم در ترکیب اصلی باشد.

* تیم ایران فاقد روحیه جنگندگی بود و اگر همین رویه ادامه پیدا کند شاید در بازی‌های آینده با مشکل مواجه شود.

* مهمترین نکته‌ای که در بازی ایران و چین به چشم می‌آمد این بود که هر دو تیم تمایل زیادی به کسب برد نداشتند و از نتیجه تساوی هم  چندان ناراضی نبودند.

* درخشش سردار آزمون در ترکیب روستوف انتظاات را از این بازیکن بسیار بالا برده اما این بازیکن در تکرار این درخشش در ترکیب تیم ایران ناموفق بود. آزمون در بازی مقابل قطر هم چندان پرفروغ ظاهر نشد.

* اشتباه داور اردنی باعث شد تیم ایران از یک شکست تلخ نجات پیدا کند. کارشناسان داوری حرکت جلال حسینی روی مهاجم چین را خطا تشخیص دادند و داور با عدم اعلام پنالی به سود تیم چین،  لطف بزرگی در حق تیم کی‌روش انجام داد.

نظرات   

 
0 #1 الوندی 1395-06-19 10:38
با سلام منبع خبر لطفا
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن