پاسی ها دو بار تست دوپینگ دادند

تیم های بدهکار حق جذب بازیکن جدید را ندارند

b_150_100_16777215_00_images_gallery_81757784-70159822.jpgتا به این جای کار تست دوپینگ دو بازیکن مثبت از آب درآمده است که این دو بازیکن هر یک دو فصل محروم شدند و محرومیت آنها ابلاغ شده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، ظاهرا فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از دوپینگ بازیکنان در لیگ دسته اول کشور نظارت جدی داشته است و تعداد زیادی تست نیز در این زمینه انجام شده است.

 

فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری لیگ یک کشور در خصوص اینکه تیم ها یک هفته از دور برگشت را انجام می دهند و بعد به تعطیلات نیم فصل می روند گفت: این برای همزمانی تعطیلات نیم فصل لیگ یک و لیگ برتر است و اینکه تیم های دسته اولی به نحو بهتری از فرصت نقل و انتقالات استفاده کنند.

 

تیم ها می توانستند روز چهارشنبه گذشته نفرات جدید را وارد لیست کنند و در بازی های دیروز پنج شنبه از آن ها بهره ببرند و این به شرطی بود که بدهی معوقه نداشته باشند. تیم هایی که بدهی مالی دارند و نامشان در لیست تیم های بدهکار قرار گرفته است با تاکید دبیر کل در صورتی که از کمیته انضباطی نامه ای مبنی بر رفع مشکلات خود نگیرند حق بهره گیری از بازیکنان جدید را نخواهند داشت.

 

محمود زاده با اشاره به اینکه در نیم فصل نخست 76 بازیکن تست دوپینگ دادند و این تعداد نمونه با سه فصل گذشته لیگ یک برابری می کند، ادامه داد: ماموران نادو در 19 بازی از نیم فصل نخست حاضر شدند. بر این اساس تیم های پیکان، مس رفسنجان، گیتی پسند، نساجی، آلومینیوم اراک 3 بار و تیم های پارسه، ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان، آلومینیوم هرمزگان، فجر سپاسی، پاس همدان و خونه به خونه 2 بار و بقیه تیم ها یک بار تست دوپینگ دادند و این روند در نیم فصل دوم هم ادامه خواهد داشت.

 

البته این به معنی تخلف تیم ها نیست بلکه به منظور نظارت بر بازی ها است و خوشحالیم که ستاد مبارزه با دوپینگ به نشستی که ما پیش از شروع فصل و به اتفاق بهروان رئیس کمیه مسابقات با آنها برگزار کردیم اهمیت دادند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

 

محمود زاده در پاسخ به این سوال که از این 76 نمونه چند تست دوپینگ مثبت اعلام شده، گفت: تا به این جای کار تست دوپینگ دو بازیکن مثبت از آب درآمده است که این دو بازیکن هر یک دو فصل محروم شدند و محرومیت آنها ابلاغ شده است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن