واحد همدان قهرمان فوتسال کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgتیم فوتسال کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با قهرمانی در مسابقات فوتسال انتخابی استان همدان و به مرحه کشوری راه یافت.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتسال کارمندان واساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با پیروزی قاطع 7بر 1 در مقابل واحد ملایر بر سکوی قهرمانی مسابقات انتخابی فوتسال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان تکیه زد.

 

تیم فوتسال واحد همدان که توانسته بود در روز اول این مسابقات در یک دیدار سنگین ونفس گیر تیم اسد آباد را با نتیجه 6 بر 3درهم بکوبد و در مقابل تیم تویسرکان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد در سایر دیدارها  این روز تیم دانشگاه آزاد تویسرکان با نتیجه 8 بر 2 از سد واحد ملایر گذشت .

 

در روز دوم و پایانی این مسابقات در ابتدا تیم تویسرکان با نتیجه 3 بر صفر واحد اسد آباد را از پیش روی برداشت و تیم همدان با نتیجه قاطع 7 بر 1 تیم ملایر را شکست داد و بازی تیم اسد آباد و ملایر با نتیجه 6 بر 3 به نفع واحد ملایر پایان یافت تا با این نتیجه  دو تیم همدان و تویسرکان هم در امتیاز و هم در تفاضل گل با هم برابر برابرشده و تیم واحد همدان به لطف گل زده بیشتر بر سکوی قهرمانی ایستاد تویسرکان دوم وملایر مقام سومی را بدست آورد

 

تیم همدان با کسب این عنوان قهرمانی به عنوان نمایده استان همدان در مسابقات کشوری این رشته حضور پیدا خواهد کرد.

 

تیم واحد همدان را در این مسابقات بابک دهقان، جعفرخوشبخت، علیرضا پیرحیاتی، مهدی ترابی، علی آل اسماعیل، احمد بیگلری، جواد نیک نفس، مسعود جگریان، حسین عسگری، محمد هاشمی و مهدی مجلسی به عنوان بازیکن، کیومرث بهرامی به عنوان مربی ، محمد رضا نوروزی به عنوان سرپرست و سعید مقدس ثانی به عنوان پشتیبانی و تدارکات تشکیل  داده بودند.

 

گفتنی است فوتسال قهرمانی اساتید وکارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان همدان با حضور 4 تیم در روزهای 19 تا 20 آبان ماه به میزبانی سالن امام علی (ع)دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن