جنجال در بازی پاس و چوکا؛ پایان کار ختم به خیر شد

b_150_100_16777215_00_images_691.jpgجنجال در پایان بازی ۲ تیم مدعی پاس و چوکا در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور ختم به خیر شد.
در این بازی که پنجشنبه شب گذشته به پایان رسید، درگیری بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه و اعضای تیم چوکا به وجود آمد که باعث ضرب و جرح شدید یکی از هواداران قدیمی و با سابقه پاس از سوی بازیکن چوکا شد.
این بازی که با نتیجه چهار بر سه به سود تیم پاس به پایان رسید با جشن و شادمانی تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه و در این بین درگیری یاسر وکیلی یکی از بازیکنان چوکا با هوادار پاس به ضرب و جرح او از ناحیه صورت منجر شد.
این صحنه باعث تنش و ایجاد جنجال در زمین چمن ورزشگاه شهید حاجی بابایی شد به طوریکه عوامل انتظامی و حفاظتی برای کنترل شرایط وارد میدان شدند.
حواشی این مسابقه تا بامداد امروز جمعه ادامه یافت و شاهین قربی هوادار مضروب با حضور در کلانتری شهر مریانج پرونده شکایت خود را تشکیل داد.
عوامل انتظامی نیز بر حسب وظیفه اتوبوس تیم چوکا که در حال تردد به شهر خود بود را متوقف کردند تا به پرونده شاکی رسیدگی شود.
فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا به همراه عوامل انتظامی به کلانتری هدایت شدند و دقایقی بعد نیز یاسر وکیلی بازیکن خاطی توسط عوامل باشگاه چوکا وارد کلانتری شد.
حضور احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس و وساطت وی باعث شد تا شاهین قربی از ادامه مراحل شکایت خود صرف نظر کند.
چوکا با این شکست همچنان با ۴۶ امتیاز صدرنشین است و پاس با ۴۵ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن