وداع شهرداری همدان با صدر/ هف احیا شد

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-25_17-39-30.jpgهفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با جدایی شهرداری همدان از صدر جدول با شکست برابر هف سمنان به پایان رسید.    

به گزارش همدان فوتبال، در این مسابقه که عصر امروز سه شنبه به میزبانی ورزشگاه ولایت سمنان برگزار شد، تیم شهرداری برابر میزبان خود هف سمنان تن به شکست 2 بر صفر داد.

در این دیدار مسلم محمدنژاد در دقیقه (25) و محمد جواد محمدی در دقیقه (85) گل های تیم هف سمنان را به ثمر رساندند.

داوود اژدری ، حمید پروا، مجید شعبانی، حامد بختیاری، علی شاهسوند، کاظم صالحی، امیرحسین پورقاسمی، مصطفی قیصری، علی صابری، مهدی عسگری و پارساقلی پور ترکیب تیم شهرداری همدان در این مسابقه را تشکیل دادند.

تیم هف سمنان نیز با ترکیب مهدی کاظمی، علی اکبر رضایی، مهران مرادعلی، علی گودرزی، وحید امانی، سیدامین هاشمی، محمدجواد محمدی، سعید حیدری، وحید سروری، مسلم محمدنژاد و پیمان پورصادقی در این مسابقه حضور یافت.

هادی گل محمدی سرمربی تیم شهرداری همدان به رغم حساسیت این مسابقه از ترکیبی به نسبت جوان استفاده کرد و در نهایت تیمش شکست خورد تا شهرداری صدر جدول را از دست بدهد.

این شکست سبب شد تا سایر حریفان تیم شهرداری نیز از شانس بیشتری برای صعود برخوردار باشند.

در آن سوی میدان تیم هف سمنان با ارایه یک بازی حساب شده توانست سه امتیاز شیرین را به ارمغان آورد تا همچنان در جمع مدعیان صعود قرار بگیرد.

این تیم هر چند امروز خوش شانس بود که شهرداری چی ها با بی دقتی نتوانستند به گل برسند اما به مراتب از موقعیت ها بهتر استفاده کردند و توانستند فاصله امتیاز خود را در یک قدمی سایر حریفان قرار دهند.

تشویق هواداران هف سمنان در این مسابقه نیز جانانه بود و در پیروزی این تیم نقش داشت.

شهرداری چی ها سه بازی دیگر پیش رو دارند که یک دیدار در خانه و 2 بازی خارج از خانه خواهد بود و این شرایط امکان صعود نماینده همدان را با مشکل مواجه ساخته است.

شهرداری همدان با شکست در دیدار امروز به رده سوم جدول سقوط کرد. در جدول گروه یک تیم شهرداری تبریز با 11 امتیاز صدرنشین است، نفت و گاز گچساران به 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری همدان دوم است و شهرداری همدان نیز در جایگاه سوم قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن