شاهین، شهرداری همدان را نفتی کرد!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-03-28_10-52-53.jpgهفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در مهمترین دیدار گروه یک تیم شهرداری همدان در خانه شاهین شهرداری بوشهر تن به شکست داد تا صدر جدول را از دست بدهد.

 شاگردان هادی گل محمدی در این دیدار نتوانستند به نوار موفقیت های خود ادامه بدهند و در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست را پذیرا شدند.

** نمای کلی:

هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

شاهین شهرداری بوشهر: 2

شهرداری همدان: 1

گل ها: حامد بختیاری دقیقه 30 برای شهرداری همدان – مجید خدابنده لو دقیقه 44 و حسن آتشی دقیقه 76 برای شاهین شهرداری بوشهر.

داور: علیرضا حیدرپناه از فارس

کمک ها:حامد صفایی و عدنان پیروی از فارس

داور چهارم: محسن خادمی از فارس

اخراج: پیمام احتظاظی دقیقه 77

ترکیب تیم شهرداری همدان: شاهین بوشهر، داوود اژدری، مجید شعبانی، حامد بختیاری، پیمان احتظاظی، علی شاهسوند،کاظم صالحی، رضا کاشفی، هادی بلوری، مهدی عسگری، محسن وفایی، رسول رضایی.

سرمربی: هادی گل محمدی

ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر: جاسم یاسرالهی، مجید غلام نژاد، محسن ارزانی، بهروز نوروزی فرد، مهدی نظری، مسعود نظرزاده، رضا دهقان، مجید خدابنده لو، حسین کاظمی، یزدان عباسیان و افشین محمدی.

سرمربی: حمید کللی فر

* شرح بازی: ضربه ایستگاهی زیبای حامد بختیاری در حالی شهرداری را در نیمه نخست برنده بازی کرد که نیمه دوم جریان نتیجه گیری کاملا متفاوت با نیمه نخست شد.

2 پنالتی بحث برانگیز به سود تیم شاهین شهرداری بوشهر، فشار تماشاگران و هجمه به سمت کادر داوری و اعتراض های شدید و برنامه دار کادر فنی شاهینی ها منجر به تغییر نتیجه به نفع آنها شد.

شاهینی ها با این پیروزی که نیاز مبرم به آنها داشتند، در یک قدمی شهرداری در جدول رده بندی قرار گرفتند و از این نتیجه بیشتر سود را نفت و گاز گچساران برد که با پیروزی برابر شهرداری تبریز توانست صدر جدول را با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر تصاحب کند.

شهرداری چی ها هم با 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد و شاهین شهرداری بوشهر با 8 امتیاز در جایگاه سوم گروه یک قرار گرفت.

حالا شهرداری چی ها باید به فکر جبران این شکست در بازی برگشت که هفته آینده برگزار می شود، باشند.

نکته مهم نیاز شهرداری به حمایت همه جانبه هوادارانش در بازی های خانگی است. دیدارهای خانگی نباید با سکوت سکوها همراه باشد و نیاز به برنامه ریزی برای حضور پرقدرت در مسابقات داخلی است.

نکته دوم اینکه کادر فنی تیم شهرداری بسیار آرام و بی سر و صدا در مسابقات حضور می یابند و همین مساله منجر به حق خوری می شود. فوتبال این روزها با طعم حاشیه سازی عجین شده و تیمی که بی حاشیه باشد قطعا حقش خورده می شود!

نکته سوم نگاه حرفه ای تر به فوتبال است و انتظار می رود کادر فنی تیم شهرداری صرفا تجارب خود را نبیند و از تمام ظرفیت های خوب استان استفاده کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن