بازگشت شیرمردان دیار هگمتانه به جمع مدعیان/ گلمحمدی گل کاشت!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-03-29_20-07-08.jpgهفته سوم رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور در گروه یک با درخشش سفید و سبزپوشان شهرداری همدان در دیدار خارج از خانه مقابل اروند خرمشهر همراه شد.

به گزارش همدان فوتبال، شاگردان هادی گل محمدی این بار هم گل کاشتند و توانستند با وجود اینکه یک بر صفر برابر میهمان خود اروند خرمشهر و در هوای گرم و سوزناک آبادان عقب بودند، با به ثمر رساندن 2 گل به پیروزی ارزشمند برسند.

بازیکنان تیم شهرداری همدان پس از دریافت گل که با پنالتی خرمشهری ها و توسط  علی محمد چراغی به ثمر رسید، بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و توانستند با گل های رسول رضایی و میثم زمانی به پیروزی بزرگ دست یابند.

اروندی ها که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشتند و نشستن در قعر جدول آنها را به تلاش بیشتر وا داشته بود، در برابر تاکتیک هجومی و کم نقص شهرداری چی ها به خصوص در نیمه دوم کاری از پیش نبردند و در نهایت تسلیم قدرتنمایی تفکر هادی گل محمدی سرمربی تیم و بازی خوب شاگردانش شدند.

نماینده خرمشهر با این شکست نه تنها نخستین باخت این فصل خود را کسب کرد بلکه تنها با 2 امتیاز از 2 تساوی در قعر جدول گروه یک باقی ماند.

شهرداری همدان نیز با این برد طلایی که توسط شیرمردان دیار هگمتانه به دست آمد، 6 امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول ایستاد.

داوود اژدری، حامد بختیاری، حمیدپروا، مجید شعبانی، علی شاهسوند، هادی بلوری، کاظم صالحی، رسول رضایی، مصطفی قیصری، مهدی عسگری و محسن وفایی ترکیب اولیه شهرداری در این دیدار بودند و میثم زمانی نیز ذخیره طلایی گل محمدی لقب گرفت.

حامد بختیاری نیز ضمن بازگشت در ترکیب اصلی تیمش بازی ایده آلی از خود برجای گذاشت و ثابت کرد که همچنان مهره قابل اتکایی در خط دفاعی می تواند باشد.

رسول باجلوند، علی مغنمیان، سیدامین حجازی، رسول سروش نیا، محمد سیاه، حامد سرلک، مرتضی داود پور، سجاد عباسی، مکی شریفی، فرشاد بهاروند و علی محمد چراغی نیز یازده مرد اصلی تیم اروند خرمشهر در این مسابقه بودند.

 شهرداری همدان پانزدهم ماه جاری در همدان میزبان هف سمنان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن