اوضاع ناخوش باشگاه پاس از استعفای سرپرست تا اعتصاب بازیکنان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgاین روزها اوضاع باشگاه فوتبال پاس همدان مطلوب به نظر نمی‌رسد و ادامه اعتصاب بازیکنان و حضور نیافتن آنها در تمرینات باعث شد تا سرپرست این تیم نیز استعفا دهد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، اوضاع نامطلوب مالی باشگاه پاس و رسیدگی نکردن به خواسته بازیکنان سبب شده تا برخی از آن‌ها خواستار فسخ قراردادهای مالی خود شوند.
پاسی‌ها که تاکنون ریالی بابت قراردادهای مالی خود دریافت نکرده‌اند و ادامه این وضعیت نگرانی‌هایی را بابت پرداختی به بازیکنان ایجاد کرده است.
بازیکنان می‌گویند تاکنون پولی از باشگاه براساس قراردادهای منعقد شده به حسابشان واریز نشده و این وضعیت در زندگی روزمره آن‌ها نیز اختلال ایجاد کرده است.
به دنبال این اوضاع نامطلوب، محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم پاس نیز به صورت کتبی استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه کرد و ادامه فعالیت در این تیم را میسر ندانست.
آرتیمانی در این باره گفت: باتوجه به اینکه تغییری در شرایط تیم برای بهبود وضعیت موجود مشاهده نکردم، تصمیم به استعفا گرفتم.
سرپرست تیم پاس: باتوجه به اینکه تغییری در شرایط تیم برای بهبودی وضعیت موجود مشاهده نکردم، تصمیم به استعفا گرفتم.
وی اضافه کرد: مسئولان باشگاه قول برطرف کردن موانع و مشکلات تیم را داده بودند اما با گذشت هفته‌ها از برگزاری لیگ، هیچ اقدامی صورت نگرفت و نمی‌توانم بیش از این فشار بازیکنان و مربیان را تحمل کنم.
تداوم اعتصاب بازیکنان پاس
بازیکنان پاس همچنان از حضور در تمرینات این تیم تا پرداخت قراردادهای مالی خود امتناع کرده و این وضعیت ادامه فعالیت باشگاه را مختل کرده است.
پاس در شرایطی باید دوشنبه هفته جاری به مصاف ایمان سبز شیراز در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور برود که بیش از ۱۰ روز در اعتصاب بسر می‌برد و تلاش هادی گل محمدی سرمربی تیم برای بازگشت بازیکنان نیز بی‌تاثیر بوده است.
بازیکنان خواستار پرداخت ۳۰ درصد از قراردادهای مالی خود با توجه به گذشته چندین هفته از مسابقات شده‌اند اما باشگاه اعلام کرده در شرایط فعلی امکان پرداخت این مبلغ نیست.
شنیده‌ها حاکیست مجموع قراردادهای منعقد شده این فصل تیم پاس با بازیکنان، مربیان و سایر عوامل اجرایی نزدیک به هفت میلیاردتومان است، موضوعی که سیدمحمد رضوی پور قائم مقام باشگاه آنرا بالا و پرداخت مطالبات در شرایط فعلی را دشوار می‌داند.
اعتصاب کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کند
قائم مقام باشگاه پاس می‌گوید: ادامه اعتصاب اعضای تیم کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کند و بهتر است بازیکنان و مربیان کمی صبور باشند.
رضوی پور بیان کرد: بر اساس نشستی که هفته قبل با عوامل تیم و هیات فوتبال استان همدان داشتیم، مقرر شد پنج درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شود و ۱۰ درصد نیز قبل از بازی مرحله سوم جام حذفی برابر سایپا به حساب آن‌ها واریز شود.
وی اضافه کرد: با این حال به ما اطلاع دادند که بازیکنان حاضر به بازگشت نیستند و درخواست پرداختی بیشتر را دارند که هر چند حق آن‌ها است اما باید وضعیت موجود را درک کنند.
رضوی پور خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه پاس حل موانع و مشکلات مالی است و با اعتصاب و تمرین نکردن چیزی حل نمی‌شود.
وی عدم حضور پاس در مقابل ایمان سبز شیراز در بازی روز دوشنبه را پرهزینه دانست و گفت: غیبت در این بازی با جریمه سنگین انضباطی مواجه خواهد شد.
با این اوصاف اعزام تیم پاس و بازی مقابل ایمان سبز شیراز در روز دوشنبه هنوز مشخص نیست و گویا قرار است سرنوشت سال قبل که پاسی ها برابر شاهین بندرعامری حضور نیافتند، این بار نیز تکرار شود.
تیم پاس در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن